Lista de produse după marca Jimmy Choo
Jimmy Choo Rose Passion Apa de Parfum pentru femei fara ambalaj EDP EDP
- Floral-fructat
- Florale
Jimmy Choo - ascensiunea mărcii de lux
În 1996, a apărut prima pereche de pantofi de la brandul Jimmy Choo. Dar nimeni nu și-a imaginat că în noul mileniu, acest nume va fi menționat în melodiile vedetelor pop americane și în serialele TV cult. Pantofi și accesorii de înaltă calitate și elegante cuceresc inimile a sute de mii de femei. de parfumerie Jimmy Choo.
Arome
Jimmy Choo – feminitate și senzualitate incredibile ascunse într-un parfum floral-fructat din 2011.
Jimmy Choo Exotic este un parfum fructat-floral pentru femei din 2014.
Jimmy Choo Man este primul parfum pentru bărbați al brandului, prezentat ca un parfum pentru bărbați eleganți cu simț al stilului, încredere puternică în ei înșiși. Pe baza acestei imagini, artistul Kit Harington, cunoscut pentru rolul lui Jon Snow din serialul Game of Thrones, a fost ales ca imagine a campaniei publicitare a parfumului. Jimmy Choo Man este o compoziție de note fructate și lemnoase. Compoziția include acorduri de, piper roz, pepene galben, frunze de ananas lavandă, piele de căprioară și patchouli.
Istorie
Designerul Jimmy Chu s-a născut în 1961 în Penang. Cariera sa a început la vârsta de 11 ani, când și-a făcut prima pereche de pantofi. Mai târziu a intrat la Colegiul Tehnic Gordwainers din Londra și a absolvit cu onoruri în 1983. În 1986, a închiriat clădirea unui spital vechi și a început să producă pantofi. Când colecția sa a fost prezentată într-o revistă de modă celebră, Jimmy Choo a primit clienți noi și celebri, inclusiv Prințesa Diana. Succesul i-a zâmbit tânărului designer și, în 1996, cunoștința sa Tamara Mellon l-a convins pe tatăl ei să investească o sumă suficient de mare în brandul Jimmy Choo și a devenit partener al întreprinderii deja existente.
În 2001, designerul a vândut jumătate din companie și a creat doar cea mai înaltă clasă de haine. În plus, a început producția de genți, care nu sunt în niciun fel inferioare calității hainelor și pantofilor. În publicitatea mărcii, un rol uriaș a fost jucat de serialul "Sex and the City", unde personajul lui Sarah Jessica Parker vorbește despre pierderea pantofilor Jimmy Choo. subliniind că sunt de mare valoare.
O altă linie de afaceri a lui Jimmy Choo este crearea de parfumuri. Parfumurile sale pot fi purtate atât la balurile de seară, cât și la întâlnirile de afaceri. Legendara sticlă de Murano servește drept inspirație în dezvoltarea designului sticlelor.
Astăzi, Jimmy Choo locuiește în Londra și lucrează pentru a stabili producția de pantofi în Malaezia și pentru a crește calitățile designerilor de modă locali.
Întrebări frecvente
Pentru
ce este cunoscut brandul Jimmy Choo?
Jimmy Choo este unul dintre cei mai faimoși producători de încălțăminte din lume și, odată cu aceasta, compania a lansat o linie de parfumuri de mare succes. Datorită serialului "Sex and the City", în care personajul lui Sarah Jessica Parker, Carrie Bradshaw, este obsedat de brand, produsele mărcii devin populare printre toți fanii modei.
Parfumurile marca Jimmy Choo sunt de înaltă calitate?
Desigur, parfumurile Jimmy Choo îndeplinesc toate cerințele ridicate ale clienților, marcând și definind un parfum ca fiind de primă clasă.
Care este cel mai bun parfum pentru femei al mărcii?
Dacă trebuie să numim un parfum de damă de la Jimmy Choo, vom paria pe parfumul cu același nume. Esența este atractivă, delicată și memorabilă, datorită ingredientelor precum mandarina, pere, acordurile verzi, caramelul și orhideea.
Pe ce parfumuri pentru bărbați să pariezi de la Jimmy Choo?
Brandul este, de asemenea, bine cunoscut pentru producția sa de parfumuri minunate dedicate domnilor. Vă recomandăm cu siguranță Man Intense și Urban Hero – două parfumuri care surprind cu siguranță esența unui adevărat gentleman!
Parfumurile mărcii sunt disponibile în magazinul Parfium.bg?
Cu noi puteți cumpăra parfumuri de marcă. Dacă vreo ofertă de parfumuri este epuizată, atunci nu uitați să urmăriți renovarea magazinului nostru cu produse noi.