POLITICA DE CUMPĂRARE ȘI RETURNARE PENTRU BUNURILE ACHIZIȚIONATE ONLINE LA FRAGRANZA.RO

1. Dreptul de retragere
Legislația Republicii Bulgaria reglementează în mod expres dreptul cumpărătorului (Persoană fizică) de a returna bunurile achiziționate, fără obligația de a indica motivele returnării. Acest drept poate fi exercitat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat.

2. Condiții de returnare a produsului achiziționat
Condițiile sunt specificate cumulativ (toate cele de mai sus trebuie să fie prezente pentru a exercita dreptul relevant):
respectarea termenului specificat la punctul 1;
notificați vânzătorul prin e-mail la [email protected] cu un formular de anulare a comenzii completat atașat;
depozitarea produsului PRîn starea sa inițială la momentul primirii;
returnarea produsului, însoțită de chitanță/factură;
plata costurilor de transport pentru returnarea produsului este suportată de cumpărător;
Date de retur: destinatar: FRAGRANZA S.A>, adresa: Strada Gloriei 2 H, Giurgiu 087082, Romania, telefon de contact: 0040312297770;
Produsele returnate la locul nu sunt acceptate;
produsele se returnează fără ramburs;

3. Rambursare
Sub rezerva condițiilor de returnare a bunurilor achiziționate, fragranza.ro rambursat în suma totală plătită la achiziționarea bunurilor, inclusiv costurile de transport suportate de utilizator pentru a le putea primi la adresa specificată de acesta (dacă acestea au fost percepute și numai până la valoarea livrării standard). Suma se rambursează în termen de 30 de zile de la data la care utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere în baza art. 52 din CPA. O rambursare se face după primirea bunurilor de la fragranza.ro sau după ce cumpărătorul furnizează dovada expedierii produsului. Rambursările pentru comenzile plasate prin intermediul platformei noastre online sau la fața locului în showroom se fac printr-o tranzacție bancară în contul bancar specificat de client. Dacă alegeți o metodă de plată cu cardul de debit/credit, în caz de anulare a achiziției, suma este rambursată pe cardul prin care s-a efectuat plata.

4. Cazuri speciale

Este posibil să returnați orice articol achiziționat din magazinul nostru. Din motive de igienă și conform ordonanței RHI, singurele excepții sunt produse cosmetice, seturi cadou și seturi cosmetice, care conțin produse pentru față și corp (care intră în contact direct cu pielea), cu ambalaj deteriorat sau lipsă și nu pot fi returnate.
Conform legislației bulgare, clientul este responsabil pentru scăderea valorii produsului achiziționat:
Un produs cu ambalaj deteriorat, lipsa celofanului, autocolant hologram este supus reevaluării;
Un produs dintr-un ambalaj de transport (parfum fără ambalaj) în care se constată că a fost testat este supus unei reevaluări. În acest caz, ne rezervăm dreptul de a rambursa o parte din suma produsului, care este de până la 70% din prețul de achiziție.

5. Expedieri deteriorate în timpul transportului
Este responsabilitatea destinatarului expedierii să deschidă expedierea livrată în momentul primirii acesteia, în prezența curierului, și să verifice dacă există daune la expediere sau lipsa conținutului acesteia, care se datorează ca urmare a transportului. Parfium.bg asigură pe cheltuiala sa expedierile trimise până la valoarea declarată a conținutului. O cerere de despăgubire pentru o expediere deteriorată se face în momentul primirii expedierii și în prezența unui curier, iar acest lucru este notat cu o notă în scrisoarea de trăsură și cu o declarație de constatare completată la fața locului în două exemplare. Declarația constatărilor este obligatorie pentru valabilitatea daunelor și lipsurilor acoperite de asigurarea transportului. Clientul sau destinatarul expedierii este obligat să solicite o copie a protocolului și apoi să contacteze un reprezentant al Fragranza.ro pentru a depune reclamația. Fragranza.ro obligă să înlocuiască gratuit articolul deteriorat/lipsă sau să ramburseze suma plătită de client, numai după furnizarea protocolului de către client.