Afiseaza modulele
Categorii
Preț
lei lei
Dimensiune
Grupul de arome
Gen
Tipul produsului
Filter

Lista de produse după marca Lacoste

Spectacol:
40
20 40 60
Se afișează 1-2 din 2 articol(e)
Lacoste L`Homme Intense EDT
165,72 lei
lacoste-l`homme-parfyum-za-maje-bez-opakovka-edt-6530232596.jpg
127,47 lei

Lacoste

În 1984. Lacoste oferă primul său parfum pentru sportivi și fani ai sportului. Lacoste pour Homme și restul parfumurilor au avut succes și au devenit cadoul inconfundabil pentru bărbați și femei. Parfumurile Lacoste sunt capabile să stârnească elementele care se dezlănțuie în sângele tinerilor, să le ofere o veselie impetuoasă și irepresibilă. Parfumurile Lacoste sunt capabile să trezească simțurile și să creeze o atmosferă de bucurie și ușurință incredibilă.

Arome

Lacoste Booster este un parfum pentru bărbați, din grupul citricelor și ferigilor. Compoziția sa include mosc, iris, iasomie, narcisă albă, ylang-ylang, tuberoză mexicană, lemn de santal, cedru, chihlimbar, bergamotă, lăcrămioare, afine, zmeură și smirnă.

Lacoste Challenge Re/Fresh este creat pe baza tehnologiei unice a temporizatorului intern, care permite parfumului să se auto-reînnoiască și să devină revigorant din nou și din nou, pe tot parcursul zilei. Compoziție de parfumuri pentru bărbați - frunze de mesteacăn, cardamom, oregano, rozmarin și patchouli.

Lacoste Dream Of Pink este dedicat fetelor tinere pline de energie și pasiune pentru viață. Un parfum unic și foarte feminin, cu un sunet floral-fructat, oferă ușurință, emoții vii și libertate. Fructele roșii dulci din notele de vârf subliniază irezistibilitatea feminină. Miezul de trandafir și floare de lotus este combinat într-un buchet armonios. Note finale de lemn de santal și mosc.

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Pour Elle Sparkling: un parfum oriental, delicat și apetisant-seducător, în acordurile căruia se regăsește nota de marmeladă naturală. Motivele gourmet dulci de la începutul buchetului feminin sunt combinate magnific cu nota de paciuli. Compoziție de marmeladă, paciuli și lemn valoros. Un parfum cald și moale care captivează cu tandrețe și creează confort.

Istorie

Participând la US Open din 1926, jucătorul francez de tenis René Lacoste a purtat un tricou polo alb cu mânecă scurtă, care diferă de tricourile tradiționale cu mâneci lungi ale altor concurenți. Presa americană l-a numit pe Lacoste "crocodilul" din cauza basului pentru o valiză din piele de crocodil. Căpitanul echipei franceze i-a promis lui René valiza dacă va lua cupa. Porecla sa a atras fanii, iar prietenul său Robert George a desenat un crocodil și l-a cusut pe jachetă. Așa că crocodilul a devenit un logo. În 1933, după ce René Lacoste s-a retras din sportul mare, împreună cu proprietarul celei mai mari companii franceze de tricotaje, André Gilles, au fondat compania La Societe Chemise Lacoste. Produceau haine pentru tenis, golf și navigație. În 1951. compania a introdus o nouă linie de cămăși colorate și a început să exporte în Statele Unite. 1963 a fost anul în care compania a trecut în mâinile fiului lui René, Bernard Lacoste. În anii '70, compania producea și kituri de fotbal, ochelari de soare și de vedere, pantofi casual și diverse produse din piele. În 1968, împreună cu compania de parfumuri Jean Patoux, a fost lansat primul parfum pentru bărbați Lacoste. Au urmat aproximativ 20 de nume noi de parfumuri, la crearea cărora au participat parfumierii Laurent Bruyere, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo și Domitille Michalon.