Termeni și condiții generale de utilizare a magazinului online Fragranza.ro

Acest document oferă informații detaliate despre termenii de utilizare ai magazinului online Fragranza, care pot fi găsiți pe site-ul https://fragranza.ro/  și pe toate paginile și subpaginile aferente. Înainte de a începe să utilizați magazinul, vă recomandăm insistent să vă familiarizați cu acest document și cu drepturile și obligațiile pe care le aveți.

 

Pentru a efectua acțiuni de depunere a unei cereri de comandă în scopul încheierii unui contract de vânzare-cumpărare la distanță, este necesară o confirmare obligatorie și explicită din partea utilizatorului că este de acord cu toate clauzele acestui document.

 

Secțiunea I - Dispoziții generale

Art. 1 (1) Acest magazin online va fi administrat și administrat de:

Denumire: FRAGRANZA AD

UIC:207432242;

Sediul și adresa conducerii: Sofia, raionul Mladost, bl. 280A, ent. 2, fl. 1

Adresa pentru corespondență: Sofia, raionul Mladost, bl. 280A, ent. 2, fl. 1

Telefon: +40312297770

Adresa de e-mail: [email protected]

 

(2) Organismele de control în ceea ce privește activitatea desfășurată de comerciant sunt:

Denumire:Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Sediul și adresa conducerii: Blvd. 72, Sector 1, Bucuresti

Adresa pentru corespondență: Blvd. 72, Sector 1, Bucuresti

Telefon: 0377 755 100

E-mail: [email protected]

Site-ul: https://anpc.ro/

 

Denumire: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Sediul și adresa conducerii: Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, Sector Nr.1

Adresa pentru corespondență: Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, Sector Nr.1

Telefon: +40 318 059 211

Adresa de e-mail: [email protected]

Site-ul: https://www.dataprotection.ro

 

Secțiunea II - Concepte și termeni utilizați

Art. 2 (1)  În sensul acestor Termeni și Condiții Generale, termenii enumerați vor fi interpretați și înțeleși în conformitate cu definiția specificată pentru fiecare dintre ei.

  1. Cont – o secțiune a magazinului online, formată dintr-o adresă de e-mail și parolă, care permite fiecărui utilizator înregistrat să aibă drepturi suplimentare. Fiecare cont separat conține informații despre vizitatorul care l-a creat și istoricul unora dintre acțiunile sale pe site, cum ar fi date personale, comenzi anterioare, documente justificative, produse preferate etc.

  2. Contract – este un contract încheiat la distanță între Comerciant și client pentru achiziționarea și vânzarea de produse prin intermediul magazinului online deținut de Comerciant, ca parte integrantă a prezentului contract sunt acești Termeni și Condiții Generale de Utilizare, precum și Politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal în timpul sau cu ocazia executării prezentului contract.

  3. Declarație electronică – o declarație verbală, prezentată în formă digitală printr-un standard general acceptat pentru conversie, care este o formă de comunicare transmisă de Client comerciantului prin intermediul magazinului online. Prin intermediul acesteia, primul își declară dorința explicită de a încheia un contract de vânzare. Această declarație conține termenii esențiali ai contractului, și anume - marca/modelul produsului respectiv, unitățile dorite ale acestuia,  caracteristicile specifice prețului (dimensiune, tip, disponibilitatea ambalajului etc.)

  4. Acte sau omisiuni rău intenționate sau neglijente comise de o persoană fizică sau juridică care încalcă proprietatea intelectuală a magazinului, deteriorează sau perturbă funcționarea normală a magazinului online, dobândește ilegal acces la sistemele, datele sau informațiile comerciantului sau utilizatorului înregistrat, comite fraudă în scopul achiziționării ilegale de produse, diseminează informații false sau înșelătoare despre magazin,  sau încurajează sau facilitează săvârșirea oricăruia dintre actele de mai sus.

  5. Client - orice persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani și are capacitate juridică, orice persoană juridică reprezentată de reprezentanții săi sau altă persoană juridică care este parte la cel puțin un contract de cumpărare și vânzare de produse la distanță, încheiat prin intermediul magazinului online

  6. Cod de reducere - un cod unic, compus din litere, cifre sau simboluri, prin care un vizitator are dreptul la condiții preferențiale la încheierea unui contract de vânzare-cumpărare, cum ar fi reducerea prețului, livrarea gratuită sau altele, indicate explicit pe codul de reducere și/sau la primirea acestuia electronic. Codul poate fi utilizat o singură dată sau poate fi de utilizare nelimitată pentru o anumită perioadă de timp. disponibil la momentul primirii sale. Informații despre acești termeni și condiții pot fi accesate și pe site-ul magazinului online.

  7. Coș - înseamnă o secțiune a site-ului în care vizitatorul sau clientul poate vedea produsele selectate și adăugate într-o sesiune separată de utilizator.

  8. Favorite - o secțiune care face parte din cont, permițând clientului să creeze liste de produse publicate în magazinul online, pe care dorește să le urmărească în legătură cu posibile achiziții viitoare.

  9. Preț redus -  acesta este prețul oferit de comerciant care este mai mic decât prețul obișnuit de vânzare și este o referință pentru reduceri. Acest preț redus se bazează pe cel mai mic preț pe care comerciantul l-a anunțat în ultimele 30 de zile înainte de introducerea reducerii la produsele din acest magazin online.

  10. Bunuri neutilizate (neambalate) - concept care afectează dreptul de a se retrage din contractul de vânzare la distanță, în prezența calității de "consumator". Aceasta este o condiție a bunurilor în care acestea sunt neutilizate, în măsura în care au fost în ambalaje originale conservate, cu integritatea intactă a ambalajului, celofan de protecție,

  11. Parolă - o combinație de litere, cifre sau simboluri, asociată cu o anumită adresă de e-mail, prin care vizitatorul respectiv își accesează contul;

  12. Zile libere - zile ale săptămânii care sunt zile nelucrătoare, conform programului comerciantului, precum și toate sărbătorile legale conform reglementărilor din Republica Bulgaria, precum și din România.

  13. Prețul de vânzare - acesta este prețul final, inclusiv TVA și toate celelalte taxe și taxe, pe care clientul trebuie să îl plătească pentru a dobândi dreptul de proprietate asupra produsului specific.

  14. Recenzie –  o evaluare scrisă de către un client care a achiziționat bunuri din magazinul online, pe baza experienței personale, exprimând o opinie dacă bunurile îndeplinesc caracteristicile specificate de comerciant.

  15. Utilizator înregistrat - orice persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani și are capacitate juridică, orice persoană juridică reprezentată de reprezentanții săi sau orice altă persoană juridică care a creat și menține un profil de utilizator activ în magazinul online. Utilizatorul înregistrat furnizează informații personale în conformitate cu politica de confidențialitate și are drepturi și obligații speciale;

  16. Rating –  o metodă de calculare a nivelului de satisfacție al unui client în raport cu un anumit produs pe care acesta din urmă l-a achiziționat. Ratingul este exprimat sub formă de stele, iar fiecare produs poate primi un rating în intervalul de la una la cinci stele. Acest grad de satisfacție poate fi însoțit de un comentariu suplimentar care clarifică ratingul furnizat.

  17. Comerciant - acest termen se referă la persoana juridică care deține acest magazin online și care este parte la contractele încheiate de vânzare la distanță.

  18. Mesaje comerciale – orice tip de mesaj transmis prin canale de comunicare electronică (cum ar fi e-mail, SMS, notificări etc.) sau printr-o imagine și/sau text care conține informații generale și tematice despre promoțiile, reducerile, reducerile disponibile pentru produse individuale, precum și pentru categorii sau subcategorii întregi oferite de comerciant.

Secțiunea III - Caracteristicile magazinului online

 

Art.3 (1) Acest magazin online, deținut de comerciant și accesibil la adresa: parfium.bg permite unui număr nelimitat de persoane să vizualizeze oferte pentru achiziționarea diferitelor categorii de produse (parfumuri, derivate ale acestora, seturi cadou, machiaj și cosmetice), precum și să încheie contracte de cumpărare și vânzare la distanță. Magazinul online oferă posibilitatea de a utiliza următoarele funcționalități:

  1. Revizuirea descrierilor detaliate, caracteristicilor și imaginilor produselor pentru a furniza informațiile necesare;

  2. Furnizarea de solutii tehnice care sa sprijine cautarea si gasirea de produse specifice din sortimentul extins, cum ar fi filtre, diferite categorii de produse, adaugarea la favorite;

  3. Actualizarea informațiilor și accesul la stocurile actualizate de produse și prețurile acestora;

  4. Trimiterea unei cereri de comandă către comerciant și încheierea ulterioară a unui contract de cumpărare și vânzare la distanță;

  5. Plata pretului produselor comandate prin plata online cu cardul de debit sau de credit;

  6. Furnizarea de canale de comunicare cu comerciantul prin intermediul magazinului online la sau cu ocazia utilizării acestuia, incl. În ceea ce privește contractele de vânzare-cumpărare încheiate la distanță;

  7. Revizuirea și plasarea evaluărilor și recenziilor produselor, în conformitate cu acești termeni și condiții.

  8. Abonarea la un buletin informativ prin e-mail cu știri actualizate în legătură cu activitățile comerciantului și campanii promoționale speciale cu privire la un anumit produs sau categorie de produse.

  9. Să fie notificați cu privire la drepturile lor care decurg din legile aplicabile și să ofere condițiile necesare pentru exercitarea acestor drepturi.

(2) Acesti Termeni si Conditii Generale, in totalitate, vor fi aplicabili in toate cazurile in ceea ce priveste reglementarea raporturilor juridice dintre comerciant, pe de o parte, si vizitatorii, respectiv utilizatorii inregistrati sau clientii, pe de alta parte. Acesti Termeni si Conditii nu pot fi aplicati doar in prezenta unui acord scris intre partile respective, care limiteaza in mod explicit domeniul lor de aplicare.

(3) Toate fotografiile și imaginile produselor din magazinul online au doar scop ilustrativ și, de fapt, pot exista ușoare diferențe în ambalajul și tipul produsului. Vizitatorii sunt informați că pot exista ambalaje sau culori diferite de cele afișate. Modificările în orice formă nu se pot referi la volume și/sau greutăți diferite,  precum și diferențele de marcă sau model al produsului selectat.


Art.4 Pentru a utiliza funcționalități suplimentare, fiecare persoană care vizitează site-ul își poate crea un cont activ. Crearea unui profil de utilizator este posibilă prin una dintre următoarele metode:

  1. Autoînregistrare;

  2. Înregistrare prin contul de Facebook;

  3. Înregistrarea prin intermediul contului Google

 

Art.5 (1) La alegerea opțiunii "autoînregistrare", vizitatorul introduce următoarele date cu caracter personal, individualizând astfel:

  1. Nume și prenume;

  2. E-mail (e-mail);

  3. Parolă

(2) Utilizatorul, la înregistrarea și crearea unui cont, își alege parola în mod independent. Accesul la profil se realizează prin introducerea e-mailului și a parolei selectate.

(3) În cazul autoînregistrării, vizitatorul se obligă să furnizeze date exacte și actualizate, precum și să le actualizeze în cazul modificărilor ulterioare. Făcând clic pe butonul "Înregistrare", solicitarea este trimisă comerciantului, care o aprobă automat.

(4) În cazul finalizării cu succes a înregistrării, persoana care a efectuat-o va primi un mesaj electronic pentru contul nou creat.

Art.6 La alegerea metodelor "Înregistrare printr-un cont de Facebook, respectiv Google, vizitatorul își dă consimțământul explicit ca Comerciantul să aibă acces la datele introduse în conturile respective.

Secțiunea IV - Etapele pentru încheierea unui contract de vânzare-cumpărare la distanță

Art.7 (1) Vizitatorii au dreptul de a încheia contracte de cumpărare și vânzare a produselor din magazinul online alegând între două opțiuni:

  1. Comandă rapidă ca invitat;

  2. Comandați ca utilizator înregistrat - dacă aveți un cont activ și vă conectați prin datele de acces (e-mail și parolă)

(2) După selectarea oricăreia dintre opțiunile de mai sus, este necesar să efectuați următoarele acțiuni:

  1. Revizuirea și selectarea categoriei dorite de produse - parfumuri pentru bărbați, femei, unisex, produse cosmetice, machiaj sau seturi cadou;

  2. Selectarea unuia sau mai multor produse disponibile care sunt vizibile in magazinul online;

  3. O prezentare generală a caracteristicilor sale esențiale, incl. Fotografie ilustrativă a produsului și a ambalajului acestuia, descrierea, prețul și altele pe pagina produsului respectiv;

  4. Selectarea numărului dorit de produse, precum și a volumului acestora (în mililitri), dacă este cazul, și adăugarea lor ulterioară în coș;

  5. Prezentare generală a tuturor produselor din coș, prețul unitar și numărul acestora, prețul total, precum și costul livrării;

  6. Adăugați un cod de reducere (dacă aveți unul) și treceți la pasul următor făcând clic pe butonul "Comandă"

  7. Furnizarea datelor de livrare: adresa de livrare (adresa, orașul, codul poștal), adresa biroului de curierat al companiei: Econt sau automat, două nume, adresa de e-mail și numărul de telefon al unei persoane de contact, precum și completarea informațiilor/comentariilor suplimentare despre comandă (dacă este necesar);

  8. După bunul plac, fiecare persoană are dreptul de a introduce date pentru emiterea unei facturi;

  9. Alegeți o metodă de plată pentru prețul final între: Ramburs sau plată cu cardul

  10. Acordul activ cu acești termeni și condiții și politica de confidențialitate și trimiterea ulterioară a cererii de comandă făcând clic pe butonul "Finalizează comanda"

(3) După finalizarea comenzii, vizitatorul, respectiv utilizatorul înregistrat, are deja statutul de client și primește un mesaj generat automat pe e-mailul specificat de acesta pentru a confirma comanda. Acest mesaj conține informații despre produsele comandate, numărul acestora, prețul total și timpul de livrare preconizat.

(4)  În cazul în care nu primiți un mesaj generat automat, vă rugăm să consultați folderul "Spam" al e-mailului dvs. Dacă mesajul pentru comanda confirmată nu este primit cu succes în termen de 30 de minute, trebuie să contactați imediat comerciantul pentru a clarifica starea comenzii dvs.

Art.8 (1) Contractul de cumparare si vanzare la distanta dintre comerciant si client se considera incheiat din momentul primirii unui mesaj de confirmare generat automat. Fiecare mesaj de confirmare va cuprinde informatii explicite cu privire la posibilitatea exercitarii dreptului de retragere din contract in termen de 14 zile.

(2) Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii Generale, Clientul este de acord ca se incheie contracte separate de cumparare si vanzare la distanta pentru fiecare produs inclus in comanda;

(3) Comerciantul își rezervă dreptul exclusiv de a refuza comenzile efectuate în caz de lipsă de disponibilitate, suspiciuni de abuz sau alte circumstanțe, pentru care nu este obligat să furnizeze informații suplimentare. În aceste cazuri, o notificare va fi trimisă electronic în termen de 24 de ore de la momentul trimiterii comenzii către comerciant, dar nu mai târziu de prima zi lucrătoare următoare zilei plasării comenzii.

Art.9 (1) Toate prețurile din magazinul online sunt în lei românești sau euro, inclusiv taxa pe valoarea adăugată (TVA), precum și toate celelalte taxe, cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod explicit. Prețul indicat NU include costurile de livrare, care sunt pe cheltuiala utilizatorilor.

(2) Clientul își poate îndeplini obligația de a plăti prețul produselor comandate într-unul dintre următoarele moduri:

  1. Cu cardul de credit sau de debit (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, etc.), prin instrumentul de plată ePay

  2. Ramburs la momentul primirii mărfurilor de către un expeditor;

 

(3) Fiecare plată efectuată către Comerciant va fi contabilizată în conformitate cu legislația bulgară și va fi emis documentul justificativ relevant (chitanță de numerar, inclusiv în format electronic sau factură), care va fi trimis Clientului în original sau ca atașament la un mesaj electronic de către Comerciant.

(4) In cazul in care se doreste emiterea unei facturi catre o persoana juridica, reprezentantul respectiv trebuie sa indice acest lucru la momentul comenzii, precum si sa furnizeze datele necesare in acest sens (Denumirea persoanei juridice, UIC, sediul social si adresa conducerii, MOL). La emiterea unei facturi se pot percepe taxe, daca acestea sunt datorate in conformitate cu normele contabile aplicabile comertului international.

(5) Comerciantul nu percepe comisioane suplimentare, în funcție de metoda de plată aleasă, cu excepția cazului în care acestea se datorează băncii emitente a cardului de debit sau de credit.

Art.10 (1) În ceea ce privește produsele care sunt livrate promoționale împreună cu alte produse dintr-un set, prețul setului se referă doar la întregul său și reducerea corespunzătoare nu este oferită doar pentru produsele individuale din set.

(2) Produsele care sunt livrate promoționale împreună cu alte produse dintr-un set și pentru care prețul se referă la set în întregime, pot fi returnate de Client contra rambursării prețului plătit, doar ca set în întregime.

Secțiunea V - Roluri de utilizator. Drepturile și obligațiile vizitatorilor, utilizatorilor înregistrați și clienților


Art.11 Există diferite roluri în magazinul online - utilizatori care au drepturi și obligații diferite în funcție de acțiunile lor, și anume:

  1. Vizitatori - acestea sunt persoane care nu au un cont inregistrat si viziteaza magazinul online de una sau mai multe ori si nu au efectuat actiuni, cum ar fi inregistrarea unui cont sau solicitarea unei comenzi;

  2. Utilizator inregistrat - o persoana care si-a creat si mentine un cont activ in magazinul online, indiferent de metoda de inregistrare;

  3. Client - o persoană care este parte la unul sau mai multe contracte de cumpărare și vânzare de produse la distanță, încheiate prin intermediul magazinului online;

Art. 12 Vizitatorii au următoarele drepturi:

  1. Accesați magazinul online pentru a vizualiza ofertele de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare furnizate de comerciant;

  2. Să completeze datele personale la utilizarea formularului de contact și înregistrarea profilului de utilizator;

  3. Trimite cereri de comandă și încheie contracte de vânzare de la distanță prin opțiunea "Comandă ca invitat"

  4. Comunicați cu Comerciantul în cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare despre bunuri, precum și în cazul unor probleme cu utilizarea magazinului online;

  5. Sa primeasca prin e-mail informatii si stiri despre activitatile comerciantului, precum si mesaje promotionale si publicitare despre produse si calitatile acestora, cu conditia ca acesta sa fie de acord in mod explicit cu acest lucru;

  6. Împărtășește opiniile și sugestiile lor pentru o mai bună funcționare a magazinului online sau pentru progrese în dezvoltarea acestuia;

 

Art.13 Vizitatorii au următoarele obligații

  1. Sa utilizeze magazinul online cu buna credinta si in deplina conformitate cu acesti Termeni si Conditii Generale, precum si cu legislatia nationala si europeana aplicabila;

  2. SĂ NU întreprindă acțiuni rău intenționate în măsura în care acestea pot provoca un obstacol sau un impact negativ legat de funcționarea magazinului online, care ar putea perturba parțial sau complet funcționarea magazinului online;

  3. Este interzisă furnizarea informațiilor confidențiale primite de la comerciant către terți fără acordul prealabil scris al acestuia din urmă;

  4. Să nu copiați, să modificați, să reproduceți și să distribuiți informațiile din magazinul online în scopuri ilegale, incl. activitate concurențială, încălcarea drepturilor de autor etc., fără permisiunea scrisă explicită a comerciantului;

  5. Să nu încalce drepturile și interesele legitime ale comerciantului, precum și să evite abuzurile și omisiunile care pot duce la un astfel de rezultat;

 

Art.14 Utilizatorii inregistrati, pe langa toate drepturile de vizitator, pot exercita urmatoarele drepturi:

  1. Adăugați produse în secțiunea "Favorite";

  2. Să trimită recenzii și evaluări bazate pe experiența personală și impresiile despre produsele comandate prin intermediul magazinului online;

  3. Pentru a accesa istoricul comenzilor lor prin intermediul contului lor;

  4. Să primească informații despre campanii promoționale exclusive, reduceri sau reduceri de produse sau categorii specifice aplicabile numai acestora având în vedere statutul lor de utilizatori înregistrați;

  5. Pentru a-și salva adresele pentru a face o alegere mai rapidă la finalizarea unei comenzi;

  6. Pentru a avea acces la notele de credit pe care le-au primit după comenzile anulate.

 

Art.15 Utilizatorii inregistrati, pe langa toate obligatiile vizitatorilor, au urmatoarele obligatii:

  1. Pentru a completa cu fidelitate și acuratețe datele personale necesare în cont, incl. să le actualizeze în timp util dacă există o schimbare;

  2. Să nu furnizeze datele de acces la cont către terți;

  3. Pentru a respecta regulile din Secțiunea XII atunci când postează comentarii, recenzii și evaluări;

Art. 16 Clientii, pe langa drepturile vizitatorilor, au urmatoarele drepturi:

  1. Sa primeasca informatii de la Comerciant cu privire la statusul unei comenzi de produse solicitate de acesta prin intermediul magazinului online;

  2. Sa primeasca un document justificativ de cheltuieli (chitanta sau factura) pentru plata pretului conform contractului de cumparare si vanzare la distanta incheiat;

  3. Pentru a-și exercita drepturile în temeiul contractului de vânzare-cumpărare la distanță încheiat, conform legislației române, incl. Dreptul de a revendica și dreptul de a se retrage din contract;

 

Art.17 Clientii, pe langa toate obligatiile vizitatorilor, au urmatoarele obligatii:

  1. Sa viziteze un birou de curierat, aparatul selectat sau sa fie la adresa specificata in ziua livrarii, cu scopul final de a-si indeplini obligatia conform contractului de cumparare si vanzare la distanta si de a accepta produsul comandat;

  2. Să inspecteze produsul, la primirea de la un curier sau de la un automat, pentru a se asigura că acesta corespunde pe deplin descrierii și caracteristicilor specificate în magazinul online la momentul încheierii contractului;

  3. În prezența semnelor vizibile, defectelor sau inconsecvențelor bunurilor sau ambalajului acestora, anunțați imediat comerciantul și NU acceptați bunurile;

  4. Plătiți prețul bunurilor comandate în avans la plasarea comenzii sau ramburs la livrare, incl. costurile serviciului de expediere, cu excepția cazului în care acestea din urmă sunt acoperite de comerciant;

  5. Să despacheteze cu grijă mărfurile pentru a păstra aspectul comercial și ambalajul original;

  6. Să păstreze confidențialitatea cu privire la corespondența apărută în timpul sau cu ocazia încheierii sau executării contractului de cumpărare și vânzare la distanță sau a utilizării magazinului online;

 

Secțiunea VI - Drepturile și obligațiile comerciantului

Art.18 Comerciantul are următoarele drepturi:

  1. Să afișeze produse în magazinul online pentru a face o ofertă de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare la distanță;

  2. Sa primeasca in avans pretul anuntat al tuturor produselor din cos, cu conditia ca metoda aleasa sa fie plata cu cardul (credit sau debit);

  3. Cu condiția ca metoda de plată aleasă să fie ramburs, Paysera are dreptul de a primi prețul produselor comandate, dar nu mai târziu de 7 zile de la data expedierii acestora, precum și de a percepe o taxă fixă suplimentară pentru procesarea comenzii;

  4. Pentru a oferi condiții promoționale anumitor grupuri de persoane, inclusiv transport gratuit, reducere, produs gratuit etc., la discreția sa sau la îndeplinirea condițiilor prestabilite;

  5. Pentru a restricționa accesul anumitor vizitatori, incl. să dezactiveze conturile din magazinul online în caz de suspiciune de abuz sau nerespectare a acestor Termeni și Condiții Generale;

  6. Suspendarea temporară sau permanentă a furnizării anumitor produse (inclusiv a soiurilor lor din punct de vedere cantitativ), în prezența unei imposibilități obiective de livrare a acestora;

  7. Să refuze ordinele fără a fi necesară notificarea explicită a motivelor unei astfel de acțiuni, cu condiția ca aceasta să notifice partea interesată cel târziu la sfârșitul primei zile lucrătoare următoare zilei de trimitere a cererii;

  8. Pentru a stoca și prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor fizice, în conformitate cu Politica de confidențialitate;

  9. Să utilizeze comentariile, recenziile și evaluările utilizatorilor și clienților înregistrați în scopuri publicitare;

  10. Utilizarea tuturor mijloacelor de drept civil, administrativ și penal pentru protejarea drepturilor de autor;

  11. Partajarea datelor cu caracter personal cu terțe părți care au un rol în administrarea, întreținerea și dezvoltarea magazinului online, cu condiția ca Paysera să fie responsabilă pentru acțiunile lor ca fiind proprii și în conformitate cu Politica de confidențialitate;

  12. Să utilizeze terți (subcontractanți) în legătură cu activități individuale, cum ar fi procesarea comenzilor sau livrarea acestora către clienți;

 

Art.19 Comerciantul are următoarele obligații față de toate părțile interesate care utilizează magazinul online:

  1. Menținerea magazinului online în stare tehnică bună prin răspunsul în timp util în prezența raportării de către o terță parte pentru erori sau alte probleme tehnice;

  2. Pentru a garanta drepturile și interesele legitime ale părților interesate și pentru a asista, dacă este necesar, în exercitarea acestora, inclusiv în sau cu ocazia executării unui contract de cumpărare și vânzare la distanță și în legătură cu prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal;

  3. Să transfere posesia, precum și să transfere dreptul de proprietate asupra produselor către client, în prezența unui contract de vânzare-cumpărare încheiat

  4. Garantarea originii si calitatii produselor oferite prin oferirea doar a produselor originale achizitionate de la reprezentantii oficiali de vanzari sau de la distribuitorii angro; 

  5. Pentru a organiza livrarea prin intermediul unui expeditor terț a produselor incluse în comandă, în conformitate cu solicitarea clientului, precum și pentru a asigura bunurile.

  6. Notificarea explicită a clienților în lipsa disponibilității produselor pe care le-au solicitat prin comanda în magazinul online, dar nu mai târziu de prima zi lucrătoare de la plasarea comenzii;

  7. Informarea în timp util a tuturor terților cu privire la orice modificări legate de termenii și condițiile generale, politica de protecție a datelor cu caracter personal, termenii de livrare și orice alte modificări semnificative care pot afecta direct sau imediat datele cu caracter personal furnizate sau executarea contractului de vânzare-cumpărare la distanță;

  8. Să poarte răspunderea, inclusiv proprietatea, în conformitate cu acești Termeni și condiții generale, precum și în alte cazuri specificate în mod expres de lege;

(2) Magazinul nostru online se angajează să ofere clienților săi informații în timp util și adecvate în legătură cu întrebările și reclamațiile acestora. Conform legislației române, toate întrebările și reclamațiile depuse de clienți vor fi tratate și vor primi un răspuns în termen de 30 de zile de la data primirii lor.  Ne angajăm să răspundem în termen de 15 zile, acolo unde este cazul.

 

Secțiunea VII - Termeni de livrare

Art.20 (1) Comerciantul este responsabil pentru organizarea livrarii si livrarii produsului/produselor catre un client prin intermediul societatii comerciale "Econt" sau prin intermediul automatelor detinute de "SameDay" in termen de 48 de ore de la momentul comenzii, dar nu mai tarziu de prima zi lucratoare de la primirea acestuia prin intermediul magazinului online.

(2) Clientii au posibilitatea de a alege expeditorul, precum si modul in care urmeaza sa fie livrate produsele respective, sub rezerva contractului de cumparare si vanzare la distanta. Aceștia au dreptul de a alege dacă bunurile sunt livrate la o adresă specificată de ei, la un birou al expeditorului respectiv sau la un automat.

(3) Comerciantul va livra produse care fac obiectul unui contract de vânzare-cumpărare la distanță numai pe teritoriul României.

Art.21 (1)  În condițiile în care Comerciantul nu poate livra bunurile/bunurile care fac obiectul contractului de cumpărare și vânzare la distanță din cauza faptului că acestea nu sunt disponibile, Comerciantul este obligat să anunțe clientul în termen de 24 de ore de la momentul constatării lipsei de disponibilitate.

(2) În caz de imposibilitate de executare din cauza lipsei de disponibilitate și a plății în avans de către client, comerciantul va rambursa sumele specificate în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice

(3) Comerciantul este obligat sa ambaleze produsele intr-un mod corespunzator astfel incat sa pastreze integritatea si aspectul comercial al acestora pana la predarea acestora catre Clientul respectiv.

 

Art.22 (1) Printre altele, nespecificate pe pagina sau categoria produsului respectiv, termenul standard de livrare pentru fiecare produs este de la 2 (două) la 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea confirmării comenzii.

(2) Comenzile comandate online într-o zi lucrătoare până la ora 13:00 vor fi procesate și trimise unui expeditor în aceeași zi lucrătoare. Comenzile comandate online într-o zi lucrătoare după ora 13:00 sau într-o zi nelucrătoare vor fi procesate și trimise unui expeditor în următoarea zi lucrătoare.

(3) În prezența campaniilor promoționale, inclusiv în weekend, termenul de livrare poate fi prelungit până la 10 zile lucrătoare.

(4) În prezența datelor false necesare livrării, precum și în alte cazuri în care, din cauza volumului și/sau naturii comenzii sau din cauza unor circumstanțe neprevăzute, este necesară o perioadă de livrare mai lungă decât cea specificată la alineatele anterioare, Clientul va fi notificat în timp util.

(5) Toți clienții sunt informați că nu există posibilitatea de a îmbina comenzile, de a adăuga sau de a elimina produse din comenzile deja finalizate și fiecare comandă este procesată și livrată separat, conform ordinului de primire.

 

Art. 23 Fiecare produs este trimis printr-un expeditor, iar expedierea are o valoare declarata, exista asigurare pe cheltuiala comerciantului. Fiecare client are dreptul la o inspectie gratuita inainte de a efectua o plata.

Art.24 (1) Clientul, respectiv terțul, este obligat să inspecteze bunurile pentru defecte evidente, lipsuri sau diferențe față de bunurile solicitate înainte de acceptare. În cazul în care se constată o astfel de circumstanță, Clientul va notifica imediat Comerciantul.

(2) În cazul în care este imposibil să se stabilească contactul cu comerciantul, clientul trebuie să noteze observația relevantă în scrisoarea de trăsură. În plus, este necesar să completați o declarație de constatare în două exemplare la fața locului. Declarația de constatare este obligatorie pentru valabilitatea daunelor și a deficitelor acoperite de asigurare. Clientul sau destinatarul expedierii este obligat să solicite o copie a protocolului,  și apoi contactați un reprezentant al comerciantului pentru a depune o reclamație.

(3) În cazul în care acțiunile menționate la alineatul (1) prima teză nu sunt îndeplinite, se presupune că bunurile vor fi considerate aprobate, iar clientul va pierde dreptul de a pretinde ulterior că au fost livrate cu defecte sau lipsuri evidente. O excepție de la această regulă se aplică numai produselor expediate, altele decât cele solicitate în comanda respectivă.

 

Art.25 (1)  Bunurile vor fi predate Clientului respectiv unui terț, care acceptă și confirmă primirea acestora în numele Clientului.

(2) La livrarea bunurilor, Clientul sau terțul va semna documentele de însoțire furnizate de expeditor, cu excepția cazurilor în care a fost aleasă o metodă de livrare printr-un automat.

 

Secțiunea VIII - Condiții de revendicare, returnare și schimb

Art.26 (1) Comerciantul este răspunzător pentru orice neconformitate cu privire la produsele expediate, care există la momentul primirii acestora de către client. Acesta din urmă are dreptul de a depune o cerere de reclamație.

(2) Exercitarea dreptului de reclamatie conform alineatului (1) se face prin completarea si trimiterea formularului de reclamatie. Clientul este obligat sa furnizeze fotografii ca proba, care vor fi trimise comerciantului la adresa de e-mail de contact specificata, in caz de discrepante intre produsele livrate si cele comandate.

(3) La primirea formularului completat conform alineatului precedent si dupa constatarea neconformitatii, clientul are dreptul de a primi bunuri conforme cu contractul pe cheltuiala comerciantului.

(4) În cazul în care executarea livrării bunurilor, sub rezerva contractului de vânzare-cumpărare la distanță, nu este posibilă, Utilizatorul are dreptul de a reduce prețul în caz de executare parțială sau de a rezilia contractul prin primirea prețului plătit al produsului respectiv, un cont bancar specificat de acesta în termen de 14 zile de la cerere.

 

Art.27 (1) Clientul are dreptul de a înlocui bunurile livrate numai dacă comerciantul a fost de acord în mod explicit cu o astfel de posibilitate în scris sau prin e-mail.

(2) Clientul va plăti toate costurile de livrare, inclusiv costurile de returnare a bunurilor către comerciant, în prezența unei confirmări explicite că înlocuirea este admisibilă în cazul specific.

Art.28 (1)
Clienții care au calitatea de consumatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor au o perioadă de 14 zile, de la data acceptării comenzii, dreptul de a se retrage din contract fără a oferi un motiv, fără a datora despăgubiri sau penalități. Exercitarea acestui drept se poate face prin completarea și trimiterea unui formular standard (a se vedea Anexa nr. 1 la acești TCG) către comerciant la adresa de e-mail de contact specificată.

(2) Comerciantul, în termen de 1 zi lucrătoare de la primirea notificării, este obligat să transmită o confirmare a cererii de retragere primite de către client.

(3) După primirea confirmării că exercitarea dreptului de retragere este valabilă, Clientul este obligat să returneze bunurile pe care le-a primit. Pentru ca exercitarea dreptului de retragere să fie valabilă, trebuie să fie îndeplinite toate cerințele următoare:

  1. Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, împreună cu toate celelalte documente sau consumabile atașate (dacă există)

  2. Bunurile trebuie să fie neutilizate, cu integritatea intactă a celofanului lor de protecție, iar cutia trebuie să fie complet păstrată în aspectul său comercial;

  3. Documentul justificativ (chitanță sau factură) trebuie atașat;

  4. Să plătească costurile de returnare a bunurilor la adresa specificată de către comerciant;

  5. Alte cerințe specificate în mod expres în legislația aplicabilă sau în acești Termeni și condiții generale;

 

Art. 29 (1)  La exercitarea dreptului de retragere, costurile produselor returnate vor fi deduse din suma rambursată plătită, cu excepția cazurilor în care Clientul plătește el însuși costurile de returnare a bunurilor.

(2) În ceea ce privește produsele care au îndepărtat celofanul, există o utilizare a produsului sau acesta nu a fost returnat în aceeași formă în care a fost primit, comerciantul își rezervă dreptul de a returna o sumă de până la 70% din suma plătită de client.

(3) În ceea ce privește produsele care au fost vândute inițial fără ambalaj, în caz de utilizare, comerciantul își rezervă dreptul de a percepe o penalitate din suma rambursată, ceea ce va duce la o reducere a sumei de returnat. Clientul acceptă ca suma care urmează să fie primită în caz de încălcare a aspectului comercial sau a despachetării să nu depășească 70% din suma plătită de acesta.

(4) Comerciantul compensează penalitatea prevăzută la alineatele (2) și (3) cu suma datorată, care va fi returnată clientului în vederea exercitării dreptului de a se retrage din contract sau de a face o reclamație.

Art.30 (1) Comerciantul va rambursa toate sumele primite de la client, inclusiv costurile de livrare, fara intarzieri nejustificate si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care a fost notificat decizia consumatorului de a se retrage din contract. Comerciantul va rambursa sumele primite numai prin transfer bancar, prin transfer bancar intr-un cont detinut de client.

(2) Comerciantul are dreptul de a păstra suma plătită de Client până la primirea produselor înapoi.

 

Art.31 Nu este permisă exercitarea dreptului de retragere pentru produsele care se încadrează într-una din următoarele categorii:

  1. Produse sigilate care sunt desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă sau sănătate;

  2. Produse care, după ce au fost livrate și prin natura lor, au fost amestecate cu alte produse de care nu pot fi separate;

  3. În alte cazuri, specificate în mod expres într-un act normativ sau în acești Termeni și condiții generale;

Secțiunea IX - Clauze speciale care se aplică persoanelor care au calitatea de "consumator"


Art.32 Regulile prezentei Secțiuni IX din acești Termeni și Condiții Generale se aplică numai Clienților pentru care, în conformitate cu datele specificate pentru încheierea contractului de cumpărare și vânzare la distanță sau la înregistrarea în magazinul online, se poate concluziona că aceștia sunt consumatori în sensul Directivei 2011/83/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011.

 

Art.33 (1) Principalele caracteristici ale bunurilor oferite de Comerciant în magazinul online sunt definite în pagina produsului fiecărui produs în parte, precum și în imaginea vizuală a ambalajului produsului, dacă aceasta este disponibilă pe această pagină.

(2) Valoarea costurilor de transport, care, dacă nu se specifică altfel, nu sunt incluse în prețul mărfurilor, va fi stabilită de expeditori terți, iar acest preț poate varia în funcție de dimensiunea și greutatea produselor comandate.

(3) Utilizatorii sunt de acord că toate informațiile cerute de Legea privind protecția consumatorilor pot fi furnizate prin interfața magazinului online, inclusiv imagini vizuale și conținut text sau prin mesaj electronic la adresa de e-mail specificată atunci când solicită o comandă de produse.

 

Art.34 (1) Utilizatorul este de acord ca comerciantul are dreptul de a accepta o plata in avans pentru contractele incheiate de cumparare si vanzare a produselor si livrarea acestora, in cazul in care aceasta este datorata avand in vedere tipul si calitatile specifice ale acestora.

(2) În cazul în care valoarea comenzii Utilizatorului este echivalentă sau mai mare de 5.000 lei, plata se va face numai prin transfer bancar sau plată cu cardul.

 

Art.35 (1) Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contractul incheiat in termen de 14 zile de la data acceptarii bunurilor de catre comerciant prin formularul uniform de retragere din contract, disponibil in sectiunea "Anexe", cu conditia ca acesta sa respecte cerintele de exercitare din sectiunea VIII

(2) În cazul livrării de produse care sunt livrate promoționale împreună cu alte produse într-un set (așa-numitele produse grupate), la exercitarea dreptului de retragere al Utilizatorului în temeiul prezentului articol și al cerințelor Legii privind protecția consumatorilor, Utilizatorului i se rambursează suma redusă respectivă din prețul individual al bunurilor, ținând cont de raportul dintre prețurile produselor din magazinul online,  atunci când nu sunt cumpărate împreună (adică raportul dintre prețurile nereduse ale produselor).

Secțiunea X - Drepturi de proprietate intelectuală. Conținut generat de utilizatori.

 

Art. 36 (1) Tot conținutul magazinului online, inclusiv, dar fără a se limita la, logo-ul, orice grafică, text (inclusiv descrieri de produse și documentație legală) sau alt conținut multimedia sunt proprietatea exclusivă a comerciantului, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu deținătorul drepturilor de autor respectiv.

(2) Orice persoană are dreptul de a descărca, transfera și/sau utiliza conținutul exclusiv în scopuri personale necomerciale, cu condiția ca astfel de acțiuni să nu contravină drepturilor de autor și drepturilor conexe, conform legislației române în vigoare sau să nu încalce acești Termeni și Condiții Generale.

(3) Utilizarea conținutului în scopuri comerciale este permisă numai după obținerea consimțământului scris al comerciantului. Orice utilizare ulterioară sau diferită a conținutului, care nu este convenită și aprobată de comerciant, va fi considerată o încălcare a acestor Termeni și condiții generale, inclusiv încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale comerciantului.

(4) În prezența unui conținut utilizat de o terță parte, care conține un link de referință către site-ul web al comerciantului sau indică dreptul său de autor, această circumstanță nu va fi considerată consimțământ.

(5) Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres în acești Termeni și condiții generale sau în alt consimțământ scris explicit dat de comerciant.

 

Art. 37 (1) Comerciantul oferă tuturor vizitatorilor posibilitatea de a-și trimite opinia, comentariul și evaluarea pentru un produs la alegere. Fiecare comentariu este aprobat de comerciant. În cazul în care vizitatorul respectiv a achiziționat produsul respectiv pentru care oferă o recenzie sau un comentariu, sistemul adaugă un simbol suplimentar.  adică o persoană care a achiziționat deja produsul relevant.

(2) Prin trimiterea unei recenzii, comentarii, întrebări sau răspunsuri, clienții acordă comerciantului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă și teritorială nelimitată, precum și dreptul de a utiliza, reproduce, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.

(3) Comerciantul își rezervă dreptul de a șterge sau modera conținutul generat de clienți în cazul în care acesta nu îndeplinește următoarele condiții:

  1. Descrierea trebuie să se concentreze pe caracteristicile și utilizarea bunurilor, evitând informațiile despre aspectele care pot fi modificate;

  2. Textul trebuie scris în chirilică

  3. Folosiți un limbaj adecvat și politicos, fără limbaj ofensator sau care ar putea afecta drepturile unei terțe părți.

  4. Informațiile introduse trebuie să fie corecte, să nu inducă în eroare și să fie în conformitate cu legislația în vigoare

  5. Conținutul este destinat să comunice sau să obțină detalii suplimentare despre produs din magazinul online, fără a face referiri la alte companii care oferă produse similare.

  6. Nu conțin materiale de natură publicitară.

(4) Fiecare comentariu este aprobat de comerciant.

 

Secțiunea XIII - Răspunderea comerciantului


Art. 38
Până la momentul livrării produselor către client, riscul de deteriorare sau pierdere este suportat de comerciant.

Art. 39 Negustorul nu va fi răspunzător pentru daune materiale sau morale în următoarele cazuri:

  1. Circumstanțe neprevăzute (forță majoră);

  2. Utilizarea site-ului sau a continutului acestuia;

  3. Lipsa produsului sau a accesului la site;

  4. Discrepanța produsului cu așteptările clientului în ceea ce privește aroma, intensitatea aromei, durata și alți factori subiectivi;

  5. Diferențe de culoare sau ambalaj;

  6. Deteriorarea dispozitivelor tehnice ca urmare a utilizării site-ului, cu excepția cazului în care se dovedește vina exclusivă a comerciantului;

 

Art. 40 (1) Comerciantul este răspunzător pentru:

  1. Neîndeplinirea obligațiilor de a organiza livrarea și livrarea mărfurilor către un curier relevant într-un termen rezonabil;

  2. Executarea inexactă a contractului în termeni cantitativi sau calitativi;

  3. Încălcarea aspectului comercial al mărfurilor în timpul transportului de către expeditor;

  4. Vânzarea de replici sau produse care nu sunt originale;

(2) În toate cazurile de mai sus, răspunderea comerciantului se limitează la valoarea ordinului respectiv, cu excepția cazului în care se dovedește printr-o hotărâre judecătorească existența unor daune materiale sau morale mai mari.

 

Secțiunea XIV - Protecția datelor cu caracter personal

Art. 41 (1) Comerciantul va lua toate măsurile necesare pentru a proteja datele cu caracter personal ale vizitatorilor, utilizatorilor înregistrați și clienților magazinului online în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 • Protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (RDG) și Legea privind protecția datelor cu caracter personal. Comerciantul va prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor vizate pe baza Artă. 6, par. 1, litera "b" din GDРR – lucrarea este necesară pentru executarea contractului, prin care cybeĸt este parte sau în baza art. 6, par. 1, litera "a" din GDPR – pe baza consimțământului explicit furnizat de persoana vizată

(2) Comerciantul a publicat informații detaliate cu privire la datele cu caracter personal, informațiile pe care le utilizează și scopurile pentru care sunt prelucrate, precum și toate informațiile solicitate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Parlamentului European. Consiliul din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și privind revocarea Directivei 95/46/CE (GDР) în Politica sa de confidențialitate.

(3) Din motive de securitate a datelor cu caracter personal ale utilizatorilor înregistrați, Comerciantul, în exercitarea drepturilor utilizatorilor înregistrați, va trimite datele numai la adresa de e-mail care a fost specificată de entitatea respectivă la crearea contului în magazinul online.

(4) Comerciantul va furniza datele cu caracter personal ale vizitatorilor, utilizatorilor inregistrati si clientilor in scopul cartografierii directe numai cu acordul explicit al acestora, pe care subiectul respectiv il poate folosi in orice moment.


Secțiunea XV - Modificarea și completarea Termenilor și condițiilor generale de utilizare. Încetarea raporturilor juridice dintre părți.

 

Art. 42 (1) Acești Termeni și Condiții pot fi modificați în orice moment. Pentru a reflecta modificările legislației, condițiilor de piață sau politicilor interne, Comerciantul își rezervă dreptul de a actualiza acești Termeni și Condiții. În cazul unor astfel de modificări sau adăugiri, veți fi notificat într-o manieră adecvată și în timp util înainte de intrarea lor în vigoare.

(2) Toate părțile interesate acceptă că orice completare și modificare a acestor Termeni și Condiții Generale va avea efect asupra lor într-unul dintre următoarele cazuri, oricare dintre acestea survine la primul eveniment în timpul:

  1. După notificarea de către comerciant, în cazul în care cealaltă parte nu declară în termenul de 14 zile, cu condiția să le respingă, sau

  2. După publicarea lor în magazinul online, dacă cealaltă parte nu declară în termen de 14 zile de la publicarea lor că le respinge sau

  3. Cu acceptarea sa explicită de către cealaltă parte printr-o acțiune efectuată în magazinul online.

(3) Toate declarațiile comerciantului adresate celeilalte părți în legătură cu modificarea acestor Termeni și condiții generale pot fi trimise și la adresa de e-mail specificată la înregistrarea unui cont sau în momentul comenzii.

Art.43 (1) Acesti Termeni si Conditii Generale, precum si relatiile juridice curente cu Comerciantul, pot fi reziliate in urmatoarele cazuri:

  1. La rezilierea și declararea lichidării sau falimentului comerciantului;

  2. Prin consimțământul reciproc al părților, obiectivat în scris;

  3. În prezența unei imposibilități obiective pentru oricare dintre părțile contractului legate de îndeplinirea obligațiilor care îi revin în temeiul acestuia;

  4. În caz de confiscare, sigilare a echipamentului de către autoritățile statului sau în cazul impunerii unei interdicții de desfășurare a activității comerciale;

  5. În cazul restricționării sau blocării accesului unui utilizator individual, client sau utilizator înregistrat la magazinul online pe motiv de încălcare a acestor Termeni și Condiții Generale;

  6. În alte cazuri prevăzute în mod expres de legea aplicabilă;

(2) Comerciantul își rezervă dreptul de a înceta unilateral relația sa juridică cu orice terț - utilizator al acestui magazin online.  Consecințele posibile sunt restricționarea accesului sau ștergerea contului (dacă există), cu condiția să existe o încălcare a acestor Termeni și condiții generale sau rea-credință față de primul.

Secțiunea XVI - Dispoziții tranzitorii și finale

44 (1) Niciuna dintre părți nu are dreptul de a-și transfera drepturile sau obligațiile către un terț, cu excepția consimțământului scris expres al celeilalte părți.

(2) În caz de încălcare a normei prevăzute la alin. (1), astfel de acțiuni vor fi considerate relativ nule în raport cu partea care nu a îndeplinit obligațiile.

 

Art.45 (1)  Fiecare căutare după cuvânt cheie, marcă sau model generează rezultate aleatorii. Produsele afișate în motorul de căutare depind în întregime de călătoria utilizatorului vizitatorului, de preferințele acestuia, de produsele vizualizate de acesta și de datele colectate prin cookie-uri (dacă există).

(2) Rezultatele căutării nu sunt manipulate pentru a oferi un avantaj unei anumite mărci sau produsului, ci se bazează pe un sistem de inteligență artificială care clasifică produsele cele mai potrivite pentru afișarea vizitatorului care utilizează motorul de căutare.

 

Art. 46 (1)  Prezentul contract care reglementează utilizarea magazinului online se supune legislației române. În caz de neînțelegeri între părți, acestea vor încerca să le soluționeze de comun acord. În lipsa unui astfel de acord, litigiile vor fi înaintate unei instanțe competente în conformitate cu legislația română.

(2) În cazul unui litigiu, fiecare Client al magazinului online este informat cu privire la posibilitatea de a recurge la o comisie de conciliere, procedură de mediere, soluționare online a litigiilor UE sau orice altă modalitate alternativă de soluționare a litigiilor.


47 Părțile se angajează să depună toate eforturile pentru a-și proteja drepturile și interesele legitime care decurg din prezentul contract. Fiecare parte se angajează să respecte confidențialitatea tuturor informațiilor furnizate de cealaltă parte în legătură cu executarea contractului.


Art.48. (1) Acesti Termeni si Conditii Generale pot fi modificati de catre comerciant, cu conditia ca toti utilizatorii magazinului online sa fie informati in mod corespunzator cu privire la modificari.

(2) Modificările vor intra în vigoare pentru toți utilizatorii după expirarea a 14 zile de la data notificării. Utilizatorii care nu sunt de acord cu modificările își pot rezilia contractul cu Comerciantul în această perioadă.

  1. După ce a fost notificat în mod explicit de către comerciant, în cazul în care cealaltă parte nu declară în termenul de 14 zile care i-a fost comunicat că le respinge, sau

  2. După publicarea lor pe site-ul comerciantului și dacă cealaltă parte nu declară în termen de 14 zile de la publicarea lor că le respinge, sau

  3. Cu acceptarea sa explicită de către cealaltă parte prin apăsarea unui buton legat de acceptarea acestor termeni și condiții generale, accesul la magazinul online.

(3) Toate declaratiile comerciantului adresate utilizatorilor sau clientilor inregistrati in legatura cu modificarea si completarea acestor Termeni si Conditii Generale, a Politicii de Confidentialitate, a Politicii privind Cookie-urile sau a altor documente legale vor fi trimise la adresa de e-mail specificata la inregistrarea unui profil de utilizator, respectiv la plasarea unei comenzi. Aceste persoane sunt de acord ca comunicatiile electronice,  trimise în temeiul prezentului articol nu trebuie să fie semnate cu o semnătură electronică pentru a avea efect asupra lor. Aceste modificări și completarea la aceste documente juridice intră în vigoare din momentul primirii

(4) Comerciantul are dreptul de a notifica toți utilizatorii cu privire la modificările aduse acestor Termeni și Condiții Generale prin publicarea într-un loc vizibil în magazinul online, precum și în rețelele de socializare.

 

Art. 49 (1) În caz de contradicție între acești Termeni și condiții generale și prevederile unui contract special între comerciant și cealaltă parte, clauzele contractului special vor prevala.

(2) În cazul nulității oricăreia dintre prevederile acestor Termeni și condiții generale, părțile convin că acest lucru nu va duce la nulitatea întregului contract.

Art.50 Acești Termeni și Condiții Generale vor intra în vigoare pentru vizitatorii magazinului online începând cu data de 10.10.2024.