Afiseaza modulele
Categorii
Preț
lei lei
Dimensiune
Grupul de arome
Gen
Tipul produsului
Filter

Lista de produse după marca Viktor & Rolf

Spectacol:
40
20 40 60
Se afișează 1-7 din 7 articol(e)
victor-rolf-flowerbomb-midnight-parfyum-za-jeni-edp-6435234810.jpg
433,47 lei
Viktor&Rolf Flowerbomb EDP
344,22 lei
Viktor&Rolf Flowerbomb fără...
344,22 lei
Viktor & Rolf Bonbon EDP
280,47 lei
Viktor & Rolf Spicebomb EDT
267,72 lei
Viktor & Rolf Spicebomb...
481,92 lei
Viktor & Rolf Good Fortune...
356,97 lei

Duo-ul olandez Viktor & Rolf

Prezentarea artei lui Victor și Rolf este atât de magică, cu o teatralitate atât de intelectuală încât sugerează instantaneu tuturor că aceasta este iluzia materializată a frumoasei lumi a modei. Răsturnând toate stereotipurile, designerii brandului își creează propria imagine a realității și odată cu ea pătrund în domeniul modei și al lumii parfumeriei.

Arome

Viktor&Rolf Flowerbomb face parte din grupul de parfumuri florale orientale. Parfum pentru femei din 2005. Note de vârf de bergamotă, ceai și osmanthus. Notele de mijloc sunt iasomie, portocală africană, frezie albă, trandafir și orhidee. Baza este compusă din mosc și patchouli.

Viktor&Rolf Bonbon este un parfum pentru femei de la Viktor&Rolf din primăvara anului 2014. Numele sugerează că parfumul a fost creat pentru femei, cunoscătoare de plăcere, tentații dulci și momente de odihnă și plăcere. Parfumul este într-o sticlă roz aprins în formă de bomboană ambalată. Compoziția se deschide cu note de mandarină, portocală și piersică. înconjurat de note de floare de portocal și iasomie. Baza este realizată din cedru, lemn de santal și chihlimbar.

Viktor&Rolf Antidote este un parfum pentru bărbați din grupul lemnelor orientale. Parfumul este pe piață din 2006 și a primit premiul FiFi Award Fragrance Of The Year Men's Nouveau Niche 2007 și FiFi Award Best Packaging Men's Prestige 2007.
Notele de vârf sunt mandarină, bergamotă, mentă, grapefruit și cardamom din Guatemala. Notele de mijloc sunt reprezentate de scorțișoară, nucșoară, floare de portocal, mușcată africană, violetă, frezie albă, iasomie și lavandă. Baza este realizată din patchouli, piele, iris, lemn de santal, tonka, chihlimbar, vanilie, mușchi de stejar, cedru alb, oud, tămâie și mosc alb.

Viktor&Rolf Spicebomb a fost lansat în 2012 ca parfum din grupul de condimente lemnoase. Parfumul masculin este o adevărată bombă de arome de citrice și condimente, concepută pentru bărbații tineri și îndrăzneți. Notele de vârf sunt bergamotă, grapefruit, piper roz și elemi. Inima este făcută din șofran, scorțișoară și boia. Baza este compusă din vetiver, tutun și piele.

Istorie

Istoria brandului a început la Academia Olandeză de Arte, unde au fost instruiți colegii Victor Horsting și Rolf Snøren. După absolvire, au decis să șocheze Parisul prezentându-se la o procesiune haute couture avangardistă pentru... Păpuși. Apropo, în 1993, au înregistrat o marcă comună cu nume proprii. Au făcut o adevărată descoperire la Săptămâna Modei de la Paris în 1998, când următoarea lor colecție, Atomic bomb, a aruncat în aer opiniile criticilor, deoarece silueta principală a hainelor semăna cu o ciupercă nucleară.

Din acel moment, Rolf și Victor, de regulă, au pus în scenă adevărate spectacole teatrale cu modelele lor, forțându-le să iasă din bile de fum, să se schimbe direct pe scenă sau să defileze cu perne sau căști de motocicletă. Și din nou, spre deosebire de alți designeri de modă, cei doi designeri au început cu colecții haute couture și abia mai târziu au trecut la producția de haine normale. cu colecția stele și dungi, un semn ironic al cultului modei americane dictate cu haine cusute după steagul american. În plus, Viktor și Rolf au creat o linie de îmbrăcăminte democratică pentru H&M.

Victor și Rolf nu s-au limitat la designul vestimentar. În 2004, au fascinat lumea cu bomba lor parfumată. Sticla parfumului semăna atât cu un diamant, cât și cu o grenadă, iar prezentarea parfumului a imitat o explozie mare, al cărei val a fost realizat de manechine în negru.

Recent, compania Diesel a achiziționat o participație majoritară în casa de modă. Ei spun că acest lucru nu va limita amploarea duo-ului, ci îi va elibera de angajamente de afaceri pentru a crea și mai liber.