Lista de produse după marca Sergio Tacchini
Sergio Tacchini
Producția de parfumuri este un pas complet logic pentru Sergio Tacchini. Întreaga producție a companiei se adresează nu numai sportivilor, ci și tuturor celor care iubesc sportul și un stil de viață activ și preferă hainele confortabile, dar și frumoase. îndeplinirea cerințelor acestor oameni activi. Principalul lucru cu care sunt asociate parfumurile Sergio Tacchini este viața, bucuria, prospețimea și mișcarea.
Arome
Parfumul pentru bărbați O-Zone Man este creat literalmente pentru acei bărbați care prețuiesc libertatea, prospețimea, vântul liber și bucuria de a trăi. Un amestec de grapefruit, mandarină, ceai verde și mosc. Pentru tinerii care au încredere în ei înșiși și preferă un stil de viață activ, apa de toaletă Active Water este o adevărată descoperire. Este îmbunătățită de cedru și mușcată egipteană și se încheie cu note de bergamotă, ozon și ienupăr. Acest parfum completează demn imaginea omului modern. Este imposibil să nu menționăm parfumul pentru bărbați Stile Donna, adresat celor cărora nu le este frică să-și asume riscuri și intenționează să profite mai mult de viață. Frunzele de smochin, iasomia, menta și paciuli creează un farmec atât de mare încât nu este greu să recunoști parfumul pentru bărbați al lui Sergio Tacchini. Donna – unul dintre cele mai faimoase parfumuri pentru femei de Sergio Tacchini. Pentru femei inteligente, cu simțul umorului. În prima secundă, apa de toaletă oferă o combinație unică de bergamotă, lotus și nufăr. Nota de bază este iasomie și lăcrămioare. O urmă de vanilie, lemn de santal și mosc.
Stile Donna Eau de Toilette a fost creată ca un analog al parfumului masculin. Este pentru femeia din orașul mare, care este diferită de restul. Note de vârf de bujor și afine. Note de bază de șofran și magnolie. O durmă fermecătoare de cedru, lemn de santal alb și mosc. O-Zone Woman este o asociere cu marea, soarele, verdeața, florile și fructele. Conceput pentru iubitorii de viață. Nota de vârf de bergamotă și citrice. Un miez de iasomie, trandafir și lavandă. Traseu de cedru și ceai verde.
Istorie
Istoria brandului Sergio Tacchini a început în 1966, când tânărul jucător de tenis Sergio Tacchini, care avea perspicacitate în afaceri și gust artistic excepțional, a decis să-și creeze propria companie pentru producția de îmbrăcăminte și încălțăminte sport. Ideea principală a afacerii a fost de a face un fel de revoluție în lumea tenisului conservator. La acea vreme, hainele jucătorilor de tenis erau doar albe. Fă un pas îndrăzneț și oferă-le colegilor tăi îmbrăcăminte sport strălucitoare, foarte elegantă și confortabilă. La începutul anilor '70 ai secolului XX, brandul a devenit sinonim cu stilul impecabil și a fost recunoscut de mari precum Jimmy Connors, Gabriella Sabatini, John McEnroe, Pete Sampras și alții. Terenurile conservatoare de la Wimbledon au văzut pentru prima dată noul stil în 1974, când câștigătorul turneului Jimmy Connors a apărut într-o bluză Sergio Tacchini cu mâneci verzi și roșii. Bluza a făcut o adevărată senzație. În anii 80, a început o nouă etapă în dezvoltarea brandului. Designerul a început să experimenteze cu haine pentru alte sporturi - schi, golf, baschet, Formula 1. Și din nou, un succes care este evidențiat și de faptul că în 1996, Sergio Tacchini a îmbrăcat echipa Italiei la Jocurile Olimpice de la Atlanta și, de asemenea, la Jocurile Mediteraneene de la Bari. 2007 a fost un punct de cotitură pentru companie. Sergio Tacchini s-a aflat în pragul falimentului și a fost cumpărat de omul de afaceri chinez Billy Nhog și de magnatul american Ronald Berkeley. Dar, în ciuda noilor proprietari, marca nu își pierde popularitatea. În prezent, Sergio Tacchini are peste 100 de magazine de companie în întreaga lume, iar hainele sale sunt folosite nu numai de sportivi, ci și de persoanele cu un stil de viață activ.