Lista de produse după marca Joop!
Provocare și clasic de la JOOP!
Printre cele mai populare parfumuri de la JOOP! putem clasifica All about Eve, Joop Jette, Joop și Muss, care sunt un exemplu destul de elocvent al caracterului provocator al mărcii. Este dificil de definit fără echivoc care este stilul JOOP! În haine, genți, ochelari, curele și alte accesorii există elemente clasice, dar și cele mai îndrăznețe soluții de design. Timp de câteva decenii, JOOP! a transformat sistematic într-un brand stilul de viață al segmentului superior al clasei de mijloc a Societate. Potrivit unor experți în modă, până înainte de apariția JOOP! Nu exista modă în Germania.
Arome
Joop Electric Heat: Un parfum intrigant într-o sticlă de safir strălucitoare. Este asociat cu apusul de soare și cerul mohorât, cu neonul albastru al cluburilor de noapte și cu atmosfera fierbinte a ringului de dans. Joop! Pregătește un cocktail de vodcă și citrice, adăugând un vârf de condimente și gheață zdrobită. Ediție limitată. O compoziție de portocală amară, cardamom congelat, patchouli indonezian și note de vodcă.
Joop Hot Contact – un parfum pentru bărbați din grupul de parfumuri orientale. Afrodisiac ușor. Compoziția este realizată din acorduri de grapefruit, bergamotă, ciclamen, mentă congelată, iasomie, șofran, heliotrop, boabe de tonka, piele și chihlimbar.
Joop Jette Dark Sapphire: Atracția magnetică a mandarinelor italiene, ghimbirului, florilor de vanilie și a tandreței trandafirilor. Note de bază: mandarină, acorduri fructate și verzi, anason, heliotrop, trandafir, ghimbir. Chihlimbar alb, mosc și lemn de santal.
Joop Le Bain – un parfum pentru femei din grupul floralelor orientale. Note de vârf de floare de portocal, bergamotă și citrice. Note de mijloc: lemn de santal, iasomie, lăcrămioare, cedru alb și trandafir. Bază de boabe de tonka, chihlimbar, paciuli, mosc și vanilie.
Istorie
Brandul și-a primit numele de la numele de familie al creatorului său Wolfgang Jopp. Viitorul designer s-a născut în 1944 în Potsdam. În timpul copilăriei sale a fost închis și străin pentru ceilalți. Nu vorbește un dialect, citește o mulțime de cărți și poartă pulovere cu inimioare, pe care le brodează singur. Și în loc să se străduiască să devină ca alți tineri, Wolfgang face tot posibilul pentru a face din asta o virtute. pe care alții îl văd ca pe un dezavantaj. După absolvirea liceului, a început să studieze psihologia publicității, dar a renunțat rapid și a început să lucreze ca restaurator și comerciant de artă. În 1968, a încercat să obțină o educație artistică, dar această idee nu a luat sfârșit. În următorii 10 ani, a lucrat ca jurnalist de modă. A înregistrat compania în 1981, iar la acea vreme era un cunoscut designer și jurnalist care scria despre modă. În 1978. Colecția sa de piele i-a adus faima mondială și a conturat calea viitoarei companii. Sub noul brand, au fost prezentate colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei și o serie de parfumuri. Un brand luminos, energic și parțial provocator, care a fost subliniat și de semnul exclamării scris după nume. Compania vindea și pantofi, bijuterii, articole din piele și ochelari de soare. Toată producția JOOP! este produs sub licență. Compania în sine nu desfășoară nicio activitate de producție. Lumea modei a mărcii a fost completată de articole și bijuterii pentru copii. În 1983. Wolfgang Jopp și brandul său au primit prestigiosul premiu Fildör. Un an mai târziu, designerul a devenit laureat al unui alt premiu - Golden Hurka. În 1988. Apare colecția de denim JOOP! Joop vinde 95% din acțiunile sale la JOOP! În 1998 și în 2001. vinde restul acțiunilor. Până în prezent, Wolfgang Jopp nu are nicio legătură cu brandul pe care l-a creat.