Lista de produse după marca Guy Laroche
Guy Laroche: Rafinamentul parizian
Brandul Guy Laroche creează produse dintr-o categorie de prețuri ridicate. Valoarea produselor este justificată de exclusivitatea mărcii, calitatea înaltă și istoria impecabilă a companiei.
Producția lui Guy Laroche este sinonimă cu toate valorile franceze din domeniul modei – eleganță, seducție, originalitate, rafinament și creativitate.
Arome
Fidji – extrem de popular și, în ciuda numeroaselor sale ediții, își păstrează originalitatea și puterea atractivă. A fost lansat pentru prima dată în 1966 ca parfum pentru femei din grupul de parfumuri florale. Note de vârf de iris, zambile, bergamotă și lămâie. Note de mijloc de violetă, rădăcină de iris, iasomie, cuișoare, trandafir și ylang-ylang. Chihlimbar, paciuli, mușchi de stejar, mosc și vetiver.
Horizon – un parfum masculin de ferigă de vară cu note verzi strălucitoare, lansat de Guy Laroche în 1993 și folosit până în prezent. Parfumul este un adevărat miracol – cald și răcoros în același timp. Reîmprospătează cu notele sale de deschidere de bergamotă strălucitoare, mentă aromată, lavandă și acorduri calde de coacăze negre. trandafir de catifea și garoafe, înconjurate de acorduri de tămâie, mușcate și ace de pin. Notele de bază ale parfumului vin cu note de patchouli, mușchi de stejar, cedru, lemn de santal, piele, mosc și chihlimbar. Parfum elegant, dar și ușor brutal, subliniind toate calitățile masculine.
Drakkar Noir este un alt parfum popular al celebrei companii de parfumuri Guy Laroche din 1982.
Istoric:
Fondatorul mărcii este Guy Laroche, un designer de modă din Franța. Cariera sa a început în 1949 odată cu crearea pălăriilor pentru femei. La acea vreme, designerul de modă lucra ca asistent al lui Jean Desé. Laroche și-a fondat propria casă de modă în 1957, iar în același an a fost prezentată prima sa colecție de haine. Primul parfum al lui Guy Laroche - Fidji - a fost lansat în 1966. și devine o carte de vizită a mărcii. În anii '70, designerul a renunțat la hainele casual și și-a îndreptat atenția spre crearea de colecții pentru podium.
Parfumul J'ai Ose, care a fost introdus în 1977, a făcut senzație în lumea parfumeriei feminine. 10 ani mai târziu, prim-ministrul francez Jacques Chirac i-a acordat lui Guy Laroche titlul de Cavaler al Legiunii de Onoare.
După moartea lui Laroche în 1989, moștenitorii săi au continuat dezvoltarea companiei. Astăzi, brandul Guy Laroche continuă să creeze haine de lux, Accesorii extraordinare, ceasuri elegante și parfumerie uimitoare.