Lista de produse după marca Diesel
Diesel: Provocare și individualitate
Radicalitate, progres, exprimare de sine - acestea sunt conceptele cu care asociem Diesel. Unde altundeva pot fi exprimate libertatea și mișcarea decât în parfumerie? Parfumurile Diesel sunt avangardiste și individuale. Sunt preferate de tineri, la fel ca toate celelalte produse ale mărcii. În istoria Diesel, există colecții pentru bărbați, colecții pentru copii, serii de lenjerie, pantofi, ochelari și ceasuri. tinerii moderni, care urmează toate tendințele modei. În fiecare an, lumea face cunoștință cu noile colecții sezoniere, care includ toate domeniile mărcii. Diesel experimentează în mod constant cu noi materiale, îmbunătățește tehnologia și menține întregul proces de producție sub control strict constant.
Arome
Diesel Fuel for Life Pour Homme este un parfum creat pentru bărbații tineri și stilați cărora nu le este frică să-și asume riscuri, deoarece știu cum să iasă din orice situație. Compoziția se deschide cu note de anason și grapefruit, apoi puteți simți notele de inimă ale acordurilor dulci și acrișoare de zmeură și lavandă. Diesel Fuel For Life Denim Collection Homme este, de asemenea, un parfum de ferigă. Este prezent pe piață din 2011. Prospețime irezistibilă de citrice, note consistente de zmeură și lavandă bulgărească. Diesel Green Masculine – parfum lemnos-ferigă pentru bărbați. Note de vârf de brad canadian, inimă de ciclamen, trandafir, iris, mandarină și orhidee. Bază de chihlimbar, lemn de santal, mosc și cedru alb. Diesel Fuel for Life Women este cealaltă parte a primei perechi de parfumuri pentru bărbați și femei, Fuel for Life, pe care compania o lansează. Women's este un buchet floral cu note inițiale de mandarină, piper roz și mure. Inimă de iasomie și penaj de paciuli și mosc. Diesel Fuel for Life Denim Collection Femme: Un parfum fructat-floral cu acorduri de zmeură, note de inimă de iasomie și o coloană de chihlimbar și note lemnoase. Diesel Fuel For Life Summer este din nou o pereche de parfumuri Diesel pentru femei și bărbați. Pour Elle este o combinație excelentă de mure, iasomie și mosc. Pour Lui este un amestec de anason și vetiver.
Istorie
Fondatorul mărcii, Renzo Rosso, s-a născut într-o familie de fermieri din nord-estul Italiei. A început să coasă haine la modă la vârsta de 14 ani. Mai târziu a început să lucreze la fabrica de îmbrăcăminte AG Jeans a lui Adriano Goldschmidt. În 1978, Renzo Rosso și fostul său șef Goldschmidt au decis să creeze o nouă companie, pe care au numit-o Diesel. când prețul petrolului crește, iar încălzirea cu motorină este soluția la problemă. Principalele date de dezvoltare a brandului sunt: 1985, când Renzo a devenit proprietarul deplin al companiei. 1988, când l-a angajat pe Wilbert Dass ca designer șef și director de creație. 1991 Diesel introduce o strategie de marketing internațional. Linia Diesel USA este vândută cu o campanie publicitară puternică. 1996 Diesel deschide primul magazin important al companiei în New York City. 2007 Compania lansează lenjerie intimă și îmbrăcăminte de plajă pentru bărbați și femei. Sub marca Diesel sunt deja produse haine, încălțăminte, articole de interior, ornamente, accesorii. Cel mai mare magazin al companiei Diesel este situat în Milano. Astăzi, compania are aproximativ 2.200 de angajați în 18 filiale din Europa, Asia și America. Produsele sunt vândute în 5000 de magazine, dintre care 300 sunt deținute de Diesel.