Nu există produse disponibile încă
Rămâneţi aproape! Mai multe produse vor fi afișate aici pe măsură ce sunt adăugate.
Rămâneţi aproape! Mai multe produse vor fi afișate aici pe măsură ce sunt adăugate.
Din 1997, Mexx produce parfumuri împreună cu Procter & Gamble. Se pare că sticlele de parfum Mexx, denumite mai degrabă vânzări în masă decât parfumuri de lux, pot fi la fel de magnifice și sofisticate. Astfel, parfumurile Mexx sunt concurente pentru multe dintre mărcile scumpe, cucerind cu compoziții nobile și sofisticate.
Ice Touch Man este un parfum citric-lemnos conceput pentru bărbații tineri activi. Parfumul are tot ce aveți nevoie – senzualitatea notelor florale, sexualitatea nuanțelor lemnoase și energia strălucitoare care poate ridica munții. Sticla parfumului este un cub de gheață. O notă de început de grapefruit roz, măr verde, frunze de mesteacăn și mandarină. Un miez de acord de apă, ace de cedru, iasomie și trandafir. notă de cedru, lemn de santal, chihlimbar, paciuli, boabe tonka și mosc.
Mexx Black Man: Energia negrului în noua pereche elegantă de parfumuri Mexx Black. Parfumul este reținut și provocator în același timp. Ca și cum ai spune: Fii ambițios și nu rata oportunitățile! Compoziție de piper negru, mandarină, nufăr, cedru, paciuli, lemn de santal și chihlimbar. Diversity Woman - pere și coacăze negre se încurcă în notele de cafea, frezie, trandafir și lăcrămioară și dezvăluie treptat aroma de tonka, vetiver și boabe de vanilie. Perspective Woman este un parfum ușor, discret pentru femeile elegante. Parfum floral senzual cu note de lămâie, caise, iasomie, lemn de santal și vanilie.
Începutul Mexx poate fi considerat ca fiind 1980, când au apărut 2 mărci: Moustache pentru bărbați și Emanuelle pentru femei. Mărcile sunt unite de un singur lucru - orientarea către stilul de viață al tinerilor, interesele, hobby-urile și viziunea lor asupra lumii. Fondatorul mărcilor este un imigrant indian în Olanda, Ratan Chadha, care creează haine pentru diverse mărci de la începutul anilor 70. Chadha a decis să unească cele două mărci într-un singur Mexx, unde M provine de la numele Moustache, E de la Emanuelle, iar XX simbolizează 2 sărutări care țin uniunea împreună. Și pentru că tinerii se îndrăgostesc și se căsătoresc, Chadha a lansat și liniile Mexx Kids, MiniMexx și BabyMexx pentru copii. Anii '90 au fost caracterizați de un stil de viață sportiv. Mexx a reacționat din nou în mod adecvat și în 1997. Apare linia Mexx Sport pentru femeile care doresc să arate bine chiar și în timpul activităților sportive. În 2000. Mexx Sport este sponsor al turneului de tenis feminin Benelux Open și al turneului Golf Open. A apărut și linia Mexx Sport Man. 1997. este cheia dezvoltării mărcii. Sunt lansate parfumul Mexx pentru parfumerie, pantofi Mexx pentru pantofi, Mexx Time pentru ceasuri, genți Mexx pentru genți, pat și baie Mexx pentru haine de casă și lenjerie de pat, Mini Mexx Home pentru mobilier pentru copii și șosete Mexx pentru șosete. În 1998. De asemenea, este lansată direcția Mexx Eyes pentru ochelari de vedere și de soare. În 2000, a apărut linia Mexx Jewels, iar doi ani mai târziu a început producția de cosmetice decorative sub numele de Mexx Colors și denim Mexx Jeans. Pentru a fi mai aproape de clienții săi, brandul realizează o campanie publicitară în care bunurile sunt promovate nu de modele, ci de oameni obișnuiți cu profesii diferite. Brandul olandez Mexx s-a remarcat întotdeauna ca brand al optimiștilor și al bucuriei. Astăzi, Mexx are peste 1000 de magazine în 65 de țări.