Afiseaza modulele
Categorii
Preț
lei lei
Dimensiune
Grupul de arome
Gen
Tipul produsului
Filter

Lista de produse după marca Escada

Spectacol:
40
20 40 60
Se afișează 1-8 din 8 articol(e)
escada-fairy-love-limited-edition-toaletna-voda-za-jeni-edt-6804338380.jpg
119,82 lei
escada-celebrate-n-o-w-parfyum-za-jeni-edp-6243825868.jpg
127,47 lei
Escada Magnetism EDP
178,47 lei
Escada special fără ambalaj...
152,65 lei
Escada In special EDP
121,99 lei
Escada Party Love Apa de...
196,32 lei
Escada Santorini Sunrise...
152,97 lei
Escada Sentiment parfum...
305,32 lei

Creativitate și clasă de la Escada

Parfumuri, îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte, genți, articole sportive și accesorii sunt unite într-o singură producție de una dintre cele mai renumite mărci germane Escada. Compania reunește un grup de mărci internaționale pentru bunuri de lux. Escada are birouri în peste 6 țări. Principalele piețe sunt în țările din America de Nord, Europa și Asia.

Arome

Escada Homme - primul parfum masculin al Escada, a apărut în 1993. Un parfum clasic cu o notă nobilă de coniac, care îi conferă splendoare și bogăție. Notă de vârf: bergamotă, lavandă, lămâie, lime, mandarină, note verzi, portocală, anason. Miez de cardamom, salvie, fructe de ienupăr, chimen, piper negru, frunze de lafin, cuișoare, ferigă, mușcată, iasomie, lăcrămio, trandafir și coniac. lemn de santal, vanilie, mosc, ambră cenușie și boabe tonka. Casual Friday – un parfum masculin calm, confortabil și sofisticat. Nu este un plus la garderobă, ci o stare de spirit. Note de bază: cedru, paciuli, scorțișoară, anason, lemn dulce, floare de bumbac, cardamom, cuișoare, chihlimbar și vanilie. Escada – primul parfum al mărcii, care a apărut în 1990, este uneori numit Escada Original. Sticla este o inimă stilizată. Această sticlă a servit drept bază pentru sticlele de parfum sezonier Escada. O notă de început de bergamotă italiană, zambilă franceză, piersică și nucă de cocos. Note de mijloc de iasomie, ylang-ylang, iris și cuișoare. Notă finală de lemn de santal, vanilie de Madagascar și mosc. Sentiment este un parfum pentru femei care a adunat toate nuanțele iubirii. Scump, feminin și romantic – parfumul perfect pentru seri romantice nostalgice și filme clasice alb-negru. Cel mai bun cadou romantic pentru femeia ta iubită. Buchet cu compoziție orientală. Notă de deschidere de iris, mandarină verde, magnolie și coacăze roșii. Miez de iris, trandafir de mai, tuberoză indiană, piersică albă. Urme de iris, lemn de santal și vanilie. Designul sticlei - o inimă roz alungită simbolizează amestecul de roșu cu alb, de pasiune cu puritate.

Istorie

Escada a fost fondată în München în 1976 de soțul și soția Margaret și Wolfgang Ley. Margaret este un supermodel suedez care a lucrat pentru compania germană Mondi la sfârșitul anilor 1960. Margaret a preluat designul și producția, iar Wolfgang a preluat problemele economice. Datorită abordării creative a alegerii culorilor și țesăturilor, modelele Escada s-au remarcat de orice altceva de pe piață. Brandul se datorează unui cal de curse pe care familia a pariat și a câștigat. Practic, Escada a fost orientată spre producția de haine de designer scumpe. Conducerea a decis să creeze un brand mai accesibil. Noul brand s-a numit Laurel și a devenit chiar mai faimos decât Escada. Anii '80 ai secolului al XX-lea au fost caracterizați de un interes crescut pentru moda germană. De aceea, Wolfgang Ley a decis să înceapă o expansiune internațională din partea Escada. Compania și-a extins, de asemenea, sortimentul, cu primul parfum Escada apărut în 1990 și apoi linia de cosmetice Escada Beute. După moartea lui Margaret, Michael Stolzenburg a devenit director de creație, care a contribuit la dezvoltarea companiei în direcția modernă și tinere. Escada se angajează într-o campanie de parfumuri neobișnuite, lansând parfumuri de sezon. Unul dintre ele este parfumul de vară Chiffon Sorbet, care se vinde doar din mai până în august. În 1994, Michael Stolzenburg a murit și el. Todd Oldham a fost adus ca nou director de creație, datorită căruia a fost lansată linia Escada Sport. În anul următor, Escada a lansat și o linie de tricotaje, disponibile într-o varietate de culori. Apar ochelari de soare, lenjerie intimă, bijuterii, pantofi, eșarfe și cravate. La începutul secolului 21, Escada are 375 de buticuri în întreaga lume. În 2004. Escada lansează, de asemenea, un serial pentru copii, Escada Kids. Au urmat conflicte interne și o scădere a profiturilor până în 2009, când a fost declarat faliment. În același an, compania a fost cumpărată de miliardarul indian Lakshmi Mittal.