Lista de produse după marca Bottega Veneta

Nu există produse disponibile încă

Rămâneţi aproape! Mai multe produse vor fi afișate aici pe măsură ce sunt adăugate.

Șic echilibrat de Bottega Veneta

Parfumeria Bottega Veneta este la fel de răsucită, rustică, cu parfumuri împletite la perfecțiune ca și articolele din piele ale mărcii. Parfumurile sună intrigant și sofisticat. Sunt delicate și îndrăznețe - un șic cu adevărat perfect echilibrat. Directorul de creație al companiei, Thomas Meyer, spune că atunci când a apărut ideea liniei de parfumuri Bottega Veneta, și-a imaginat o casă veche cu camere mari, podea din lemn, o bibliotecă imensă și ferestre larg deschise prin care intră aroma de iarbă tăiată, fân, mușchi și flori.

Arome

Bottega Veneta Pour Homme Extreme – un parfum bărbătesc superb cu condimente lemnoase, împodobit cu notele elegante ale pielii scumpe. Parfumul este închis într-o sticlă, realizată în cele mai bune tradiții ale sticlei venețiene și accentuată de o patină argintie. Autorii compoziției sunt Antoine Maisindieu și Daniela Andrier. Un acord puternic de boabe de ienupăr în centrul parfumului. Compoziția se încheie cu un acord moale, aproape uleios, de note lemnoase și un parfum rafinat de piele bine tratată.

Bottega Veneta Essence Aromatique este un parfum pentru bărbați și femei și aparține parfumurilor florale cu acorduri lemnoase.

Bottega Veneta este parfumul de debut al casei de modă. Este inspirat de atmosfera rurală cu mirosurile îmbătătoare de iarbă și flori cosite. O compoziție de bergamotă italiană, piper roz brazilian, iasomie indiană sambac, mușchi de stejar și paciuli indian.

Bottega Veneta Eau Legere Bottega Veneta – un parfum pentru femei, aparținând grupului de parfumuri florale. Parfumier: Michel Almairac. Note de vârf de piper roz și bergamotă. Note de mijloc – iasomie și gardenie. Bază de mușchi de stejar și mosc.

Istorie

Brandul Bottega Veneta a fost fondat în 1966 de Michel Taddei și Renzo Zengiaro în Vicenza, Italia. Tradus din italiană, numele înseamnă "Atelier în Veneto". La începutul existenței sale, compania a realizat produse din piele de calitate, iar muncitorii au inventat un mod special de împletire a benzilor de piele, cunoscut sub numele de "intrecciato", care este încă marca mărcii și o trăsătură distinctivă a producției. design unic, brandul câștiga din ce în ce mai mult succes în rândul clienților. Cea mai mare faimă a companiei a fost adusă de coșul de saci tricotat Cabat. A durat 2 zile pentru a face o bucată din ea și, la cererea clientului, a fost tricotată din pielea unui crocodil sau piton. La sfârșitul anilor 1970, unul dintre fondatori, Renzo Zengiaro, a părăsit compania. Câțiva ani mai târziu, celălalt fondator, Michel Thaddeus, a făcut același lucru. În fruntea Bottega Veneta se aflau fosta soție a lui Thaddeus, Laura, și noul ei soț, Vittorio Moltedo. Succesul companiei a scăzut și el în 1990. S-a luat decizia de a extinde sortimentul și de a intra pe o piață mai largă a modei. Cel mai important capitol din istoria modernă a Bottega Veneta este faptul că din 2001. compania a devenit deținută de Gucci Group, iar designerul Thomas Meyer a preluat funcția de director de creație. Datorită lui, bijuterii, ochelari, parfumuri și mobilier au fost adăugate la colecțiile de pantofi, genți, valize și alte produse din piele. Prima colecție de îmbrăcăminte pentru femei de la Bottega Veneta a fost prezentată în februarie 2005. Câteva luni mai târziu, a fost prezentată și o linie de îmbrăcăminte pentru bărbați. Astăzi, prezentarea colecțiilor de îmbrăcăminte și mobilier are loc la biroul companiei din Milano. În 2006. în semn de bunăvoință și în sprijinul meșteșugului din Italia, Bottega Veneta a deschis școala Scuola della Pelletteria pentru viitorii maeștri tăbăcari. În prezent, Bottega Veneta are 140 de buticuri în Europa, Asia, America de Sud și de Nord.