Termeni si conditii de utilizare

 

Acești Termeni și Condiții Generale guvernează relația dintre FRAGRANZA AD,

207432242, Addres, Sofia 1000 , Bulgaria, r. Mladost 2, bl. 280А, ent. 2, fl. 1, ap. 1,

(denumită în continuare fragranza.ro) pe de o parte, și utilizatorii paginilor și serviciilor electronice (de internet) aflate pe domeniul fragranza.ro (denumit în continuare site). Acești termeni sunt obligatorii pentru toți utilizatorii. Făcând clic pe orice obiect, link sau buton aflat pe paginile fragranza.ro (cu excepția link-ului către acești Termeni și Condiții Generale), utilizatorul este de acord, acceptă în totalitate și se obligă să respecte acești Termeni și Condiții Generale.

 

Înregistrare

Pentru a obtine dreptul de a face cereri valabile de achizitionare a bunurilor oferite pe fragranza.ro este necesar sa va inregistrati mai intai. La înregistrare, trebuie să introduceți adresa care va fi folosită pentru livrare, numele și prenumele dvs., e-mail, telefon(e) de contact. De asemenea, trebuie să alegeți o parolă care îndeplinește criteriile noastre de securitate. După ce v-ați înregistrat cu succes, pentru fiecare comandă individuală, aveți posibilitatea să vă corectați numărul de telefon de contact și adresa de livrare, precum și să vă desemnați reprezentantul pentru a accepta comanda. Vă puteți corecta datele în orice moment și fără a plasa comenzi prin secțiunea „Profilul meu”.

Bifând câmpul „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Generale”, clientul face o declarație electronică în sensul Legii Documentelor Electronice și Serviciilor de Autentificare Electronică, declarând că este familiarizat cu prezentii Termeni și Condiții Generale și le acceptă.

 

Date personale

Datele personale pe care fragranza.ro le primeste in timpul inregistrarii vor fi folosite doar pentru serviciul clienti - acceptarea si onorarea comenzilor, furnizarea de informatii sub forma unui newsletter si contactarea utilizatorilor in cazul unor probleme legate de comanda. fragranza.ro garanteaza ca datele in cauza nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele descrise mai sus. Utilizatorii abonați la newsletter-ul nostru se pot dezabona în orice moment.

Contul de utilizator al unui anumit utilizator poate fi șters din baza de date a fragranza.ro, împreună cu datele atașate acestuia, în orice moment la solicitarea utilizatorului.

 

Un ordin

3.1 Plasarea unei comenzi

 

Comenzile sunt trimise de pe site 24 de ore pe zi, incl. la sfârşit de săptămână şi de sărbătorile legale. La finalizarea comenzii, ai ocazia să vezi produsele pe care le cumperi și prețurile acestora, numele, e-mailul, telefonul, adresa, modalitatea și costul de livrare și modalitatea de plată. După finalizarea comenzii, vom efectua o verificare a disponibilității și veți primi o confirmare cu informațiile necesare la numărul de telefon și/sau adresa de e-mail pe care le-ați indicat, moment din care contractul dintre noi se va considera încheiat. Pentru fiecare etapa a procesarii comenzii (confirmare disponibilitate, expediere etc.) veti fi instiintat de catre un operator prin e-mail sau telefon. Puteți monitoriza starea comenzilor curente și anterioare din profilul dvs.

3.2 Suma de plată

Pretul final al comenzii se calculeaza ca suma preturilor produselor comandate. Toate prețurile includ TVA și nu pot fi modificate din momentul comenzii până în momentul plății. In anumite cazuri, la pretul comenzii se adauga un pret de livrare, care este determinat in functie de tariful firmei de curierat respective. Mai multe informatii despre preturi si termene de livrare gasiti in sectiunea Livrari.

 

3.3 Probleme cu onorarea comenzilor

Îndeplinirea comenzii dumneavoastră poate fi împiedicată din oricare dintre următoarele motive:

 

- Una sau toate produsele comandate nu sunt in stoc; în acest caz vă vom contacta cât mai curând posibil.

- Nu a fost efectuată nicio plată (întârziere la plată) de către utilizator dacă a ales transfer bancar.

- Utilizatorul a furnizat o adresă de livrare incorectă sau incompletă.

- Lipsa unui număr de telefon pentru a contacta utilizatorul.

 

În cazul unor probleme de livrare din vina noastră, toate costurile suplimentare sunt pe cheltuiala noastră. În toate celelalte cazuri, expedierea ulterioară va fi pe cheltuiala dumneavoastră.

 

3.4 Livrare

Când plasați o comandă prin site-ul nostru, vă vom expedia produsele dorite, atunci când sunt disponibile, în termen de 48 de ore de la încheierea contractului dintre noi. Utilizatorul este de acord că Societatea are dreptul de a refuza onorarea unei comenzi cu o dată fixă ​​solicitată pentru trimiterea produselor, inclusiv pentru trimiterea produselor într-o perioadă mai mare decât cea specificată în teza anterioară.

Mai multe informații despre livrarea produselor găsiți aici - Livrări

 

MODALITATE DE PLATA

4.1 Ramburs la livrare

Suma datorata se achita in numerar direct curierului la primirea marfii. În majoritatea birourilor Econt, plata se poate face și cu card bancar printr-un terminal POS. Nu garantăm menținerea capacității de plată printr-un terminal POS în birourile partenerilor noștri. Vă rugăm să rețineți că se poate percepe o taxă fixă ​​suplimentară atunci când alegeți să plătiți ramburs la livrare.

 

4.2 Plata prin transfer bancar

Plata sumei datorate se face prin virament bancar in contul bancar indicat de fragranza.ro. După ce plata este primită în sistemul nostru, începe procesarea comenzii dumneavoastră. La primirea marfii nu se datoreaza plata catre curier.

Important! La primirea plății prin transfer bancar, plătitorului trebuie emisă o factură fiscală, pentru care plătitorul este obligat să furnizeze date de identificare conform legislației în vigoare (pentru persoane fizice și comercianți individuali - EGN sau LNCH, pentru persoane juridice - EIK , pentru alte persoane - număr serviciu ).



4.3 Plata prin card de credit/debit

Acceptă plata cu carduri Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic. Alegand aceasta metoda vei fi transferat pe pagina BORICA pentru a finaliza tranzactia. După ce plata este primită în sistemul nostru, începe procesarea comenzii dumneavoastră. La primirea mărfii, nu datorați plata către curier. Tranzacțiile online se desfășoară în pagina securizată a BORICA, fragranza.ro nu solicită și nu stochează date despre cardurile bancare cu care s-a efectuat plata.

 

Anularea comenzii

 

5.1 Dreptul de retragere

Legislația Republicii Bulgaria reglementează în mod expres dreptul cumpărătorului (FL) de a returna bunurile achiziționate, fără obligația de a indica motivele returului. Acest drept poate fi exercitat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat.

 

5.2 Returnarea mărfurilor

Fără a prejudicia drepturile dumneavoastră în ceea ce privește depunerea reclamațiilor, vă rugăm să rețineți că dreptul de retragere din contractul încheiat nu este absolut.

Este supus regulilor legii aplicabile. De exemplu dreptul de retragere nu poate fi exercitat in legatura cu produsele care au fost desigilate dupa livrarea acestora si nu pot fi returnate din considerente legate de igiena sau protectia sanatatii. În scopul exercitării dreptului dumneavoastră de retragere din contractul de vânzare, este necesar să fi păstrat produsul într-o stare comercială bună care să permită comercializarea lui ulterioară către alți utilizatori. Pentru evitarea dubiilor, pentru a onora cererea dumneavoastră de retragere din contractul încheiat, trebuie să fie prezente cumulativ (simultan) următoarele condiții:

► respectarea termenului specificat la punctul 6.1.;

► notificarea vânzătorului prin e-mail la office@fragranza.ro cu un formular de anulare a comenzii atașat completat;

► păstrarea produsului în starea inițială la momentul primirii fără a fi testat sau utilizat în alt mod;

► returneaza produsul, insotit de chitanta/factura;

► plata cheltuielilor de transport pentru returnarea produsului este suportata de cumparator;

 

► produsele returnate pe site nu sunt acceptate;

► produsele se returnează fără ramburs la livrare;

 

Dreptul de refuz în temeiul acestui punct este aplicabil numai atunci când cumpărătorul este o persoană fizică care are statutul de „consumator” în sensul paragrafului

„Utilizator” este orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau utilizează servicii care nu sunt destinate desfășurării unei activități comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, în calitate de parte la un contract în temeiul prezentei legi, acționează în afara sferei sale comerciale. sau activitate profesională.

 

5.3 Rambursare

 

Sub rezerva criteriilor de returnare, fragranza.ro va rambursa integral sumele primite de la utilizator, inclusiv costul livrarii la adresa utilizatorului (daca este cazul si numai in limita contravalorii livrarii standard). Suma se restituie în cel mult 14 zile, începând de la data la care utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere în modul descris la pct. 5.1 și pct. 5.2 de mai sus și conform art. 52 din Codul civil.

Rambursarea se face prin transfer bancar în contul bancar specificat de dvs. sau prin același mijloc de plată utilizat în tranzacția inițială.

Putem refuza o rambursare până când primim produsele înapoi sau până când furnizați dovezi că ni le-ați trimis - oricare dintre acestea se întâmplă mai întâi.





5.4 Expedieri deteriorate în timpul transportului

 

Fragranza.ro poate asigura pe cheltuiala proprie transporturile expediate in limita valorii declarate a continutului si trimite produsele comandate cu posibilitate de inspectie.

Important! Este de datoria clientului (destinatarului) să deschidă coletul livrat în momentul primirii acestuia, în prezența curierului, și să verifice dacă coletul este deteriorat sau lipsa conținutului acestuia din cauza transportului.

O reclamație pentru un transport deteriorat se face în momentul primirii transportului și în prezența curierului, iar aceasta se notează cu o notă în conosament și cu un proces-verbal de constatare completat la fața locului în două exemplare. Protocolul constativ este obligatoriu pentru valabilitatea daunelor si lipsurilor transportului acoperit de asigurare. Clientul, sau destinatarul expedierii, este obligat să solicite o copie a raportului, apoi să contacteze un reprezentant al Fragranza.ro pentru a depune reclamația. Fragranza.ro se obligă să înlocuiască gratuit articolul deteriorat/lipsă sau să restituie suma plătită de client, inclusiv costul returnării articolului deteriorat, numai după ce clientul a furnizat protocolul.

 

5.5 Cazuri speciale

Este posibil să returnați orice articol achiziționat din magazinul nostru. Din motive de igienă și conform legislației în vigoare, numai produsele cosmetice, seturile cadou și seturile cosmetice care conțin produse pentru față și corp (care vin în contact direct cu pielea) cu ambalaj deteriorat sau lipsă sunt scutite și nu pot fi returnate. .

Conform legislației bulgare, clientul este responsabil pentru reducerea valorii produsului achiziționat:

 

5.6 Răspunderea pentru diferența de culoare

Utilizatorul este informat că imaginile conținute pe site-ul Fragranza.ro au caracter ilustrativ. Oricât de mult încercăm să le facem cât mai aproape de aspectul lor real, poate exista o diferență de culoare din cauza diferențelor naturale de reproducere a culorilor diferitelor modele de monitoare, camere, etc.

 

Garanția mărfurilor

Toate bunurile oferite pe fragranza.ro sunt furnizate de reprezentanți oficiali și importatori. Toate bunurile care fac obiectul service-ului în garanție sunt însoțite de documentele necesare cu informații despre termenul, condițiile și locul de service în garanție.

 

Litigii și reclamații

In cazul in care apar situatii in legatura cu probleme nerezolvate, clientul are dreptul de a adresa problemele in litigiu asociatului nostru la adresa indicata pentru corespondenta.